  • Data: 2004-02-25 19:56:36
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: richie <u...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Feb 2004 22:57:16 +0100, "M. Tankard" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Nieważne - państwo, które było właścicielem tepsy sprzedało ją z całym
    >jej majątkiem.

    No a ja się pytam: co z tego? Państwo sprzedało tepsę i wszyscy
    zadowoleni? Wczoraj firma państwowa, dziś prywatna. Znaczy się:
    wczoraj mieliśmy komunizm, dziś mamy kapitalizm i wolny rynek, tak?
    A skoro mamy dziś wolny rynek, to "niech inni nie narzekają, bo też
    mogą budować, a jak tego nie robią to ich wina".
    Co za bzdura.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.