  • 31. Data: 2011-07-14 21:22:05
    Temat: Re: NETGEAR - co za gowniana firma...
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-14 17:20, Jawi pisze:
    > Jesteś ucieleśnieniem Monty Pythona:)

    Jak to sprawdzileś?

    --
    animka

  • 32. Data: 2011-07-14 21:23:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-14 17:25, Norbert pisze:
    > dzizas, co za betonowe stworzenie:-)

    Oglądasz się pewnie teraz w lustrze, co?

    --
    animka

  • 33. Data: 2011-07-14 21:26:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-14 18:59, kamil pisze:

    > Animka to taka grupowa amanda99 z basha. :-)

    Klikash sobie z tą amandą chyba. Widać co cię bawi.

    Ja tam (i idzie indziej) nie klikam wcale.

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-07-14 21:43:28
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-13 13:42, Q pisze:
    > Z cyklu dla potomnych, bo sie przejechalem -
    > - nie kupujcie / nie polecam:
    >
    > Netgear DGN3500 (router, ADSL, wifi 300Mbit, USB, switch gigabit)
    > - dysk 2.5" 500GB podlaczony do router'a przez USB osiaga zawrotne
    > transfery (przez switch 1Gbit/s):
    > - zapis: 1-2 w porywach 2.5-3 [MB/s]
    > - odczyt: 3 w porywach 4-5 [MB/s]
    A czy w ogóle ten router pozwala na podłączenie DYSKU zasilanego z
    złącza usb? Bo ja bym na pierwszy ogień niestabilności routera
    podejrzewał niewyrabiające się zasilanie dla portu USB przy obciążeniu
    go dyskiem. Co innego podpiąć tam pendrive, lub dysk 3.5" z własnym
    zasilaczem, a co innego gonić jeszcze dysk biorący ~0.5A albo i lepiej z
    5V zasilacza routera, który ledwo bez tego dysku chodzi.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 35. Data: 2011-07-15 07:54:27
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 22:26, Animka wrote:

    > Klikash sobie z tą amandą chyba. Widać co cię bawi.
    >
    > Ja tam (i idzie indziej) nie klikam wcale.

    I chroń nas panie od ekspansji!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 36. Data: 2011-07-15 08:04:35
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 19:17, Przemysław Ryk wrote:

    > Czyli nie zatrybiłeś. Dlaczego mnie to nie dziwi...

    Głupiś po prostu, ale znająć cię z kilku grup też mnie nie dziwi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 37. Data: 2011-07-15 08:38:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Animka pisze:

    > Cytuj poprawnie czyjeś wypowiedzi. Nie wypaczaj.

    WYPACZENIEM jest cała Twoja produkcja tryliona postów na różnych
    grupach. Jeśli tego nadal nie dostrzegasz to z dobrego serca trzeba Ci
    pomagać (syntezator mowy) a jeśli jednak z głową znudzonego
    zakompleksionego studenta jest ok to = TROLL

  • 38. Data: 2011-07-15 10:17:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-15 10:38, z pisze:

> [...]
    > pomagać (syntezator mowy) a jeśli jednak z głową znudzonego
    > zakompleksionego studenta jest ok to = TROLL

    A coś ty zecie wypaczony tu pomocnego napisał?
    Linki poproszę. Udowodnij, że nie jesteś trollem.

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-07-15 10:28:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Minusy:

    Wczoraj potestowalem kilka kombinacji z dyskiem ethernetowym
    wpietym w switch routera, routerami: dsl Netgear DGN3500 (nowy),
    D-Link DSL-G624M (5 letni), ap'kiem: Netgear WN604,
    laptopem z wifi 'n' (150Mbit/s) i ...znowu zostalem zaskoczony.

    Testy transferu z dysku wpietego w port eth routera przeprowadzalem przez
    wifi.
    W DGN3500 wrzucilem nowy (testowy) firmware (x.30 WW) -
    - niestety nie mialo to wplywu na szybkosc transferu
    (za to zakladka DHCP zaczala sie dzialac, tzn. sie nie pierdolic).
    Ustawianie 'n' cz 'b/g' (tylko Netgear) rowniez nie mialo zadnego wplywu na
    wyniki:

    - DGN3500 (tryb AP) + laptop przez wifi (tryb 'n', 'b/g')
    odczyt / zapis: 700-800 kB/s

    - DGN3500 (AP) + WN604 (AP Client) + laptop przez lan WN604
    odczyt / zapis: 700-800 kB/s

    - DGN3500 (Repeater with wireless client association) + WN604 (Wireless
    Point-to-Point Bridge) + laptop przez lan WN604
    odczyt: 700-800 kB/s
    zapis: 2.5-3 MB/s
    nawet gdyby odczyt byl wiekszy to ten tryb odpada, bo:
    - taka konfiguracja jest mozliwa tylko bez szyfrowania
    - klient wifi nie moze polaczyc sie z DGN3500 (rozlacza po 2-3s)
    (moze wynika to z tego, ze dolaczony ap-ek nie wspiera WDS?)

    Teraz zamieniam router na starty, 5 letni dlink-owy:

    - DSL-G624M (AP) + laptop przez wifi (tryb 'n', 'b/g')
    odczyt / zapis: 2.5-3 MB/s

    - DSL-G624M (AP) + WN604 (AP Client) + laptop przez lan WN604
    odczyt / zapis: 2.5-3 MB/s

    Czyli moze (nie mam pewnosci) WN604 nie jest az zjebany jak zakladalem.
    Natomiast DGN3500 jest zjebany na 100%.
    Jak zdaze to wyprobuje na nim jakis OpenWrt,
    ale szczerze mowiac - nie chce mi sie. Nie chce mi sie nawet patrzec na to
    gowno.

  • 40. Data: 2011-07-15 10:41:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > go dyskiem. Co innego podpiąć tam pendrive, lub dysk 3.5" z własnym
    > zasilaczem, a co innego gonić jeszcze dysk biorący ~0.5A albo i lepiej z
    > 5V zasilacza routera, który ledwo bez tego dysku chodzi.

    Do USB podlaczylem w miare energooszczedny dysk
    Transcenda, w ktorym siedzi SAMSUNG HM501II,
    ale testy robilem rowniez dla penow i dyskow eth.
    Roznicy w szybkosci i braku wieszalnosci nie bylo.

    PS
    Ten dysk w obudowie USB 3.0 (Transcend StoreJet 25D3 TS500GSJ25D3 500GB)
    wychodzi nie-drozej (czesto taniej) niz "osobny" (SAMSUNG HM501II).
    Czy te obudowy Transcenda sa robieralne? :)