  • 21. Data: 2004-06-01 06:45:38
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 1 Jun 2004 01:06:26 +0200, "Adam Paluch" <a...@b...net>
    wrote:

    >moze czas na jakis List Otwarty ?

    znowuuuu ????

    i co to daaaa ???

    bądźmi realistami

    --
    futszaK
    598339018 888010641
    inteligentna czesc spoleczenstwa reaguje na widok homoseksualisty
    poprawnie (czyt. nie rzuca kamieniami)
    (C)madi na aph

  • 22. Data: 2004-06-01 06:47:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 1 Jun 2004 03:32:52 +0000 (UTC), RusH <l...@p...pl>
    wrote:

    >nie niee NIE, teraz w telepsie wezma za 59zl :)

    i tu jest pies pogrzebany, to jest cios w takich właśnie
    łonabiprowajderów :/

  • 23. Data: 2004-06-01 07:34:27
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    ocal...

    > Ależ co Ty opowiadasz. Ja jestem wpięty do operatora wpiętego do
    > Futuro i Telekomunikacji Kolejowej. Administruje serwerem wpiętym do
    > Pionera (zresztą po kilku kilometrach własnego światłowodu - więc
    > biadolenia o wysokich cenach dzierżawy żyły w TPSA są wyssane z palca
    > - jak się chce to można).

    jasne, juz kopie sobie 5 km swiatlowodu przez caly Krakow
    chyba nie wiesz o jakich kosztach mowimy

    --
    Mateusz

  • 24. Data: 2004-06-01 09:42:02
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <c9hbi8$fec$1@inews.gazeta.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > jasne, juz kopie sobie 5 km swiatlowodu przez caly Krakow
    > chyba nie wiesz o jakich kosztach mowimy

    Od zawsze wiadomo,ze sektor telekomunikacyjny to zabawa na naprawde grube
    pieniadze a nie switche soho za 100 zl.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 25. Data: 2004-06-01 11:31:37
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Tue, 01 Jun 2004 03:32:52 +0000, RusH wrote:

    > nie niee NIE, teraz w telepsie wezma za 59zl :)

    no tak, dzisiaj skonczyl sie okres ochronny :>

    ale mozna argumentowac, ze okazjonalnie klienci beda mieli wieksza
    predkosc (np miedzy 1.35 a 1.47 w nocy) :D

    +e

  • 26. Data: 2004-06-01 11:47:01
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w wiadomości
    t...

    > Od zawsze wiadomo,ze sektor telekomunikacyjny to zabawa na naprawde grube
    > pieniadze a nie switche soho za 100 zl.

    IMHO zle porownanie

    bo za inwestycje typu switlowod przez miasto mozna nakupic switchy
    enterprise spory magazyn

    --
    Mateusz

  • 27. Data: 2004-06-01 13:04:24
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > przykladowo, obudowa do modemow pewnej dobrej hAmerykanskiej firmy
    kosztuje
    > 1000$ (sama obudowa, taka dostalem oferte) wchodzi do niej 12 modemow)
    > kazdy modem to koszt okolo 500$ + zasilacze + modul zarzadzajacy ... tak
    > wiec mozna sobie policzyc ile to kosztuje

    Jeden pelny Lucent Stinger obslugujacy do 672 portow DSL kosztuje wiecej niz
    wszystkie
    lonabiprowajderskie sieci np. w Warszawie.
    Wiec zeby sie bawic w providera trzeba o tym wiedziec. W obecnym projekcie
    ustawy
    jest mowa o dostepie do lokalnej/podlokalnej petli abonenckiej, ciekaw
    jestem ktory
    wonabiprowajder wepnie tam np. Lucenta stingera? Bo raczej mniejsze zabawki
    to strata
    czasu.

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 28. Data: 2004-06-01 13:05:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> wrote:

    > bo za inwestycje typu switlowod przez miasto mozna nakupic switchy
    > enterprise spory magazyn

    Popadasz w skrajności. Naprawdę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 29. Data: 2004-06-01 13:12:15
    Od: siejek <k...@t...pl>

    > Jeden pelny Lucent Stinger obslugujacy do 672 portow DSL kosztuje wiecej
    > niz wszystkie
    > lonabiprowajderskie sieci np. w Warszawie.

    Może przybliżysz cenę tego stingera.

    SIE

  • 30. Data: 2004-06-01 13:14:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <c9hu27$nf1$1@inews.gazeta.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > bo za inwestycje typu switlowod przez miasto mozna nakupic switchy
    > enterprise spory magazyn

    Biznes telekomunikacyjny to potężne inwestycje. Trzeba o tym wiedzieć. A co
    do cen to popatrz na wątek apropo Pol34, pełno tam wypowiedźi z ofertami
    pdoobnymi (lub zdecydowanie lepszymi) do NEO+ za takie same pieniądze.

    http://www.aster.pl
    http://www.icp.pl
    http://www.dialog.pl
    http://www.e-wro.pl