  • 91. Data: 2004-06-02 19:20:58
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał w
    wiadomości news:c9k68f.3vvfom1.1@sloth.hell.pl...

    ocal...
    > [----]

    > Czegoś nie rozumiem. Bo 256k * 100 = 25M, 4M/25M = 16%. Więc jeśli to
    > "potrzebuję" (nb. napisane z błędem) oznacza "mam", to nie tylko działa
    tak
    > jak Miernik napisał, ale jeszcze lokujesz się w dolnej strefie tego
    przedziału
    > (16% vs. 15-20%). Jeśli zaś znaczy "potrzebowałbym, ale tyle nie mam", to
    nie
    > rozumiem, dlaczego chciałbyś być bogaty, kupując szybsze (czyli droższe)
    łącze
    > - liczysz na to, że użytkownicy płaciliby więcej, gdybyś zapewnił im
    lepsze
    > warunki?

    coz, sam nie wiem co napisalem, widac jeszcze dosypialem ...
    nie wiem nawet skad to 100 weszlo ;) widocznie zasugerowalem postem powyzej

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 92. Data: 2004-06-02 19:40:43
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    aYaX <n...@n...xxx> wrote:

    > Moim zdaniem to mażde miasto powinno zrobić własne studzienki i dzierżawić
    > za odpowiedznia opłatą tym , którzy tego potrzebują - a coraz więcej
    > takich.

    Pocztę pneumatyczną możnaby też w takich studzienkach zrobić.
    Miasta powinny mieć pocztę pneumatyczną, aby można było spobie szybko
    przesyłać drobne przedmioty. Na przykład jestem głodny, to zamawiam
    kanapkę przez Internet, i za parę minut kanapka przybywa pocztą
    pneumatyczną.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 93. Data: 2004-06-02 19:40:45
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    aYaX <n...@n...xxx> wrote:

    > Moim zdaniem to mażde miasto powinno zrobić własne studzienki i
    > dzierżawić za odpowiedznia opłatą tym , którzy tego potrzebują - a
    > coraz więcej takich.

    Każde miasto już zrobiło, zapomniałeś o tym?

    miab

  • 94. Data: 2004-06-02 20:12:08
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Hangie <h...@i...pl> wrote:

    > "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

    > Hehh chyba nie doczytales do konca :P
    > Spojrzmy linijke nizej i: "za każdy pełny okres rozliczeniowy korzystania
    > przez Klienta z Usługi, przed terminem wypowiedzenia Umowy."
    Czyli... np 10*50 zł?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 95. Data: 2004-06-02 20:36:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 01 Jun 2004 22:07:55 +0200, VoMi7 <v...@N...pl>
    wrote:

    >ale stac go np. na netie BDI i targujac sie ma lepsze warunki niz na
    >zwyklym Polpaku...

    chodziło mi o to że jeśli kogoś nie stać nawet na polpak (bez
    znaczenia co on oferuje) to i go nie stać na oferowanie usług z
    wykorzystaniem sieci dostępowej operatora telefonicznego

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 96. Data: 2004-06-02 20:43:49
    Od: "Lost" <l...@o...pl>

    > Czyli... np 10*50 zł?
    40,98 dla zwyklego klienta.
    To mniej wiecej roznica pomiedzy neo z umowa
    na czas okreslony a neo z umowa na czas
    nieokreslony.

  • 97. Data: 2004-06-03 09:08:01
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Kajetan" <k...@c...krakow.pl_invalid> wrote :

    > Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba za przepych pod Cheyenne Mountain..

    alba jedna z tych bardzo BARDZO grubych kobiet :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 98. Data: 2004-06-03 14:31:31
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Mateusz Swatek wrote:
    > bedac z Krakowa wiesz zapewne ze bialy pradnik ma tylko 1 centrale ....

    A słyszałeś o tzw. wyniesieniach?

  • 99. Data: 2004-06-03 15:17:17
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A słyszałeś o tzw. wyniesieniach?

    A dokladnie "Wyniesiony stopien abonecki" ;)

  • 100. Data: 2004-06-03 17:00:24
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "User Vatazhka" <v...@l...localdomain> napisał
    w wiadomości news:c9nco2$d10$1@inews.gazeta.pl...
    Mateusz Swatek wrote:
    > bedac z Krakowa wiesz zapewne ze bialy pradnik ma tylko 1 centrale ....

    > A słyszałeś o tzw. wyniesieniach?

    nie, ale chetnie poslucham

    --
    pozdrawiam,