  • 31. Data: 2004-06-01 13:27:15
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w wiadomości
    news:slrncbp0e3.cb4.tomasz.paszkowski@seth.e-wro.net

    > Biznes telekomunikacyjny to potężne inwestycje. Trzeba o tym wiedzieć. A
    co
    > do cen to popatrz na wątek apropo Pol34, pełno tam wypowiedźi z ofertami
    > pdoobnymi (lub zdecydowanie lepszymi) do NEO+ za takie same pieniądze.

    ale chyba zgubilismy kontekst
    cytat:
    "Administruje serwerem wpiętym do
    Pionera (zresztą po kilku kilometrach własnego światłowodu - więc
    biadolenia o wysokich cenach dzierżawy żyły w TPSA są wyssane z palca
    - jak się chce to można)."

    --
    Mateusz

  • 32. Data: 2004-06-01 13:32:14
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    siejek <k...@t...pl> wrote:

    > Może przybliżysz cenę tego stingera.

    http://www.qualitek.net/products.asp?subCategoryID=6
    &CategoryID=3&catName=Networking%20&subCatName=Lucen
    t%20Technologies%20Stinger

    miab

  • 33. Data: 2004-06-01 13:50:25
    Od: siejek <k...@t...pl>

    http://www.qualitek.net/products.asp?subCategoryID=6
    &CategoryID=3&catName=Networking%20&subCatName=Lucen
    t%20Technologies%20Stinger

    > miab

    Cena nie jest kompletnie zaporowa, jeżeli miałbym takie same warunki jak
    TPSA to pewnie bym się skusił.

  • 34. Data: 2004-06-01 13:51:18
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Heniek" <h...@e...gov> napisał w wiadomości

    > kosztuje
    > >
    > Jeden pelny Lucent Stinger obslugujacy do 672 portow DSL kosztuje wiecej
    niz
    > wszystkie
    > lonabiprowajderskie sieci np. w Warszawie.
    > Wiec zeby sie bawic w providera trzeba o tym wiedziec. W obecnym projekcie
    > ustawy
    > jest mowa o dostepie do lokalnej/podlokalnej petli abonenckiej, ciekaw
    > jestem ktory
    > wonabiprowajder wepnie tam np. Lucenta stingera? Bo raczej mniejsze
> [...]

    ale pomysl tez o czym takim ze wonabiprowajder nie musi koniecznie na
    Stingerze wisiec
    moze na poczatek na DSL maxach np jechac ?? nie ??

    --
    Mateusz

  • 35. Data: 2004-06-01 13:54:45
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    http://www.qualitek.net/products.asp?subCategoryID=6
    &CategoryID=3&catName=Networking%20&subCatName=Lucen
    t%20Technologies%20Stinger

    > miab

    i oczywiscie ceny tu podane sa za sprzet uzywany,
    nowy jest odpowiednio drozszy :-P

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 36. Data: 2004-06-01 14:00:25
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > ale pomysl tez o czym takim ze wonabiprowajder nie musi koniecznie na
    > Stingerze wisiec
    > moze na poczatek na DSL maxach np jechac ?? nie ??

    nice think,
    tylko czy wonabiprowajder zarobi na np. 100 abonentach za 56pln kazdy
    na amortyzacje dslmaxow przy ponoszeniu dodatkowo kosztow dostepu do
    internetu
    dajac im 128kbit/s * 100 userow ~ 10Mbitow/s. Bo nie mysle ze podlaczy to do
    internetdsla

    ROTFL

    --
    Heniek Kowalczyk

  • 37. Data: 2004-06-01 14:03:35
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Heniek <h...@e...gov> wrote:

> [...]
    > internetu
    > dajac im 128kbit/s * 100 userow ~ 10Mbitow/s. Bo nie mysle ze

    Gdzie Ty się nauczyłeś takiej kalkulacji?

    ROTFL ^2

    miab

  • 38. Data: 2004-06-01 14:09:55
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > Gdzie Ty się nauczyłeś takiej kalkulacji?
    zakladam ze to ma byc dostep bedzie 128Kbit/s na osobe , stale osiagany
    chociaz w
    polskich zasobach internetu, a nie zasobach intranetu/Lanu wonabiprowajdera.
    Moze skalkulujesz mi to wg innego wzoru?

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 39. Data: 2004-06-01 14:13:18
    Od: siejek <k...@t...pl>

> [...]
    > internetu
    > dajac im 128kbit/s * 100 userow ~ 10Mbitow/s. Bo nie mysle ze podlaczy to

    Dokładnie o to chodzi w tym wątku, a czy TPSA zarobi ? czy robi to tylko dla
    idei (lub zarżnięcia wanabiproviderów którzy podrygrazją jej sporo rynku a
    jak już nikogo nie będzie to róbta co chceta) ?

    Siejek

  • 40. Data: 2004-06-01 14:32:47
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    Użytkownik "siejek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > idei (lub zarżnięcia wanabiproviderów którzy podrygrazją jej sporo rynku a
    > jak już nikogo nie będzie to róbta co chceta) ?

    Oczywiscie, ze do wyrżniecia wonabiprowajderow to prowadzi, bo 1Mbit
    internetdsl
    nie stanie sie nagle 10Mbit idslem dlatego ze wonabi podlaczy do niego 100
    userow
    i da im 128kbit/s, a tpsa ma lacza
    szkieletowe/pieniadze_za_akcje/inwestorow/infrastruk
    ture_
    ostatniej_mili_ktora_kupili_francuzi_za_pieniadze_a_
    nie_dostali/ wiec jej
    sie to oplaca.

    --
    pozdr,