  • Data: 2004-08-24 20:48:53
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: artur@_il.pw.edu.pl szukaj wiadomości tego autora

    >a twój czytnik łamie References. Nie możesz go dostosować do zgodności z
    >RFC1036 2.2.5? Od tej grupy chyba mogę tego wymagać.

    It is permissible to not include the entire previous "References" line if
    it is too long. An attempt should be made to include a reasonable number
    of backwards references.

    Rozne czytniki roznie okreslaja "rozsadna dlugosc", ale wszystkie
    umozliwiaja odtworzenie watku, podobnie moj lynx, ale jezeli uwazasz, ze
    informacja wystarczajaca nie jest informacja rozsadna, to pisz do autorow.