  • Data: 2004-08-24 14:57:22
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    artur@_il.pw.edu.pl wrote:

    > Jak sie wstydzisz to nie ogladaj, to nie jest teleturniej "Skrytykuj moja
    > estetyke". Juz raz napisalem - nie podoba ci sie, ze ktos lubi czarny
    > kolor i go naduzywa, wysmiej go na nowe-strony i pregierzu.

    To Ty powinieneś się wstydzić, nie ja...

    > Problem w tym, ze ty nie miales zdania na temat postu i nie
    ustosunkowales
    > sie do jego tresci.

    Zdanie mam i to bardzo konkretne. Jeśli ktoś mnie zaprasza na stronę tak
    paskudną jak ta to mu pisze co o niej myślę i robię to tam gdzie mnie
    zapraszano ze względu na moje dobre serce, chcę ustrzec innych przed tym
    strasznym widokiem.

    > wolnosc bredzenia w miejscach przeznaczony do czego innego, jesli twoje
    > slowo jest nie na temat i nie niesie ze soba zadnej dodatkowej informacji,
    > to jest belkotem. To prawda istnieje "wolnosc belkotu" i jest nadmiernie
    > wykorzystywana

    Trochę samokrytyki, stary proszę.

    > pa stary

    > ps. oczywiscie bedziesz probowal jeszcze cos udowodnic; powodzenie :-P

    Ja niczego nie staram się udowadniać, mówię Ci tylko, że robisz źle
    Twoja sprawa co z tym zrobisz. Jak dla mnie EOT, Ty i tak wiesz lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.