  • Data: 2012-09-26 09:23:41
    Temat: Re: NAS jako mały serwer
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PK nabazgrał(a):

    > W spoczynku 1W to chyba bez dysków :].

    Dyski się wyłączą same jak nie są uzywane :)

    > OK. To jakie są plusy POZA:
    > - wydajnością,
    > - większymi możliwościami rozbudowy,
    > - normalnym OS.

    Tylko po co ?? od tego jest NAS że podpinasz i zapominasz ..

    > Bo te wady mi po prostu nie przeszkadzają. Odpowiada mi za to zaleta,
    > tzn. kupno właściwie skonfigurowanego, gotowego rozwiązania, przy którym
    > nie muszę długo grzebać.

    Ale NAS też podpinasz i zapominasz i jest to gotowe rozwiązanie przy którym
    nie musisz grzebać.

    > W to "cichszy" niestety trudno mi uwierzyć. I tu i tu są dyski.

    U mnie pracuje non-stop więc ciszy nie ma :)

    > I tu i tu jest wiatrak w obudowie. Pomijając ewentualne wady
    > konktrukcyjne obudowy NAS (drgania) nie bardzo wiem czemu ten serwer
    > miałby być cichszy :).

    Jakie wady ? jakie drgania ? miałeś kiedyś w rekach Qnapa 4 dyskowego ??