  • Data: 2010-02-15 23:28:04
    Temat: Re: NAS do firmy
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 09:31:58 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Ja korzystam z DS409+. Ma całkiem fajnie chodzące ISCSI (np. nie musisz
    > statycznie poświęcać powierzchni przeznaczonej na ISCSI). DS409+ to co
    > prawda bardziej domowe urządzenie (nie jest 19"). Na razie wstawiłem 4 x
    > 1.5 TB w dyskach green Samsunga. Mimo wolnych dysków, nie jestem w
    > stanie wysycić kanału kopiując pliki np. z laptopa.
    > To czego nie jestem pewien to dostępności modułów rozszerzających DX-5.
    > NASa wykorzystuję jako SMB oraz iSCSI dla VMware.

    Dzięki i za te informacje. Tak przy okazji - Synology oferuje chyba
    jakiś programik do tworzenia backupów stacji roboczych. Potrafi on
    działać w tle, bez interwencji użytkownika, i kopiować pliki otwarte i
    zablokowane? Używa do tego rsync-a czy kopiuje zawsze pliki w całości?

    A coś w temacie firmy Thecus i jej NAS-ów? Nikt nic nie wie? To chyba
    będę pionierem ;-).
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/