  • Data: 2010-09-28 00:36:08
    Temat: Re: NAS - co wybrać?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7r7bo$mc3$...@i...gazeta.pl

    > U mnie wtedy znalazł. :) Ale gdy umarł Jan Paweł II -- nie od razu uwierzyłem. :)
    > I gdy dowiedziałem się, że w godzinie śmierci tej kreatury zapisana jest moja data
    > urodzin -- nie od razu uwierzyłem, że na tej dacie zbuduję twierdzę, której nikt
    > i nic nie zdoła pokonać. :) I gdy nowy, niemiecki papież u progu swego pontyfikatu

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7rci7$5mr$...@i...gazeta.pl <-- ten post jest postowany ;)
    godziną 02:23 czyli lustrzaną do godziny śmierci Jan Pawła II, niedoszłego (jak na
    razie?) świętego... :) Umarł ów niedoszły ;) o godzinie 21:27 czyli na 02 godziny
    i 23 minuty przed końcem soboty... A nie była to zwyczajna sobota...

    Całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy. :)
    (na przekór papieżom!!!) I choć nieodłącznie to święto jest z nim
    związane na zawsze, nie dożył :) tego święta a świętować tego święta :)
    w niebie się nie da... :) (bo trzeba by przyjąć komunię świętą!!)

    Jak zauważyła pewna sędzia białostocka -- iście Eneuelowe rozwiązanie...

    Papież udusił się swoimi własnymi prawami -- mógł albowiem
    ustalić, że przyjęcie komunii świętej wieczorem w sobotę
    znaczy to samo, co w niedzielę (jak ustalił on właśnie
    z mszą świętą niedzielną) ale nie ustalił tak aż do
    ostatniej chwili swego życia.

    Lubiłem (od czasów, gdy byłem dzieckiem) dusić :) swoich
    adwersarzy ich własnymi słowami, zeznaniami, prawami...

    --
    ^ 749 . . 25 27 749