  • Data: 2010-09-29 16:08:17
    Temat: Re: NAS - co wybrać?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" i7viq2$1va$...@i...gazeta.pl

    > Całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy. :)
    > (na przekór papieżom!!!) I choć nieodłącznie to święto jest z nim
    > związane na zawsze, nie dożył :) tego święta a świętować tego święta :)
    > w niebie się nie da... :) (bo trzeba by przyjąć komunię świętą!!)

    : Komputery powinny byc wyposazone w alkomat. System nie zaladuje sie, jesli
    : wskaze wiecej od 0.2 promila.

    I tak nie uruchomi się -- ja na trzeźwo mam trudności
    z trafieniem w konkretny klawisz. :)

    Nie dlatego napisałem bezsensownie, że byłem pijany -- oczywiście nie
    Jan Paweł II całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy. :)
    (na przekór papieżom!!!)

    Powinno być jakoś tak:
    Karol Wojtyła całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy
    (na przekór papieżom!!!) i uświęcił ją dopiero jako papież, Jan Paweł II.

    Prawdy nie zmienisz pisaniem o pijaństwie.
    Niejeden ksiądz jest pijakiem -- ja jestem abstynentem. :)

    W 2003 roku duchowni przełamali moje życie zupełnie. :)
    Od tamtej pory najpierw walczyłem o swoje życie biologiczne,
    później prosiłem Boga o wymierzenie im sprawiedliwości (rocznica
    zbliża się -- płakali miesiącami po swych powinowatych, kuzynach
    i po swych ,,duchowych'' dzieciach) a teraz śmieję się, gdyż moi
    prześladowcy stale obrywają. :)

    Niemiecki papież nie chce święcić swego poprzednika.
    (i wcale nie z powodu Wandy Półtawskiej czy istnienia rzekomych lub
    rzeczywistych dzieci biologicznych Karola Wojtyły bądź Jana Pawła II)
    PiSuarczycy stracili poparcie narodu i Boga -- 10 kwietnia Bóg nie im
    okazał swoją życzliwość. :)

    Każdy zdrowy na umyśle musi sam przed sobą i Bogiem odpowiedzieć na pytanie:

    -- czy należy pieniędzmi podatników opłacać ludzi typu
    arcybiskupa Ozorowskiego, czyli drwiących z Boga?

    A tych podatków jakby brakuje... Radio Rydzyka ;)
    (TV Trwam) podało straty na poziomie 150 milionów złotych dziennie...
    (nie wiem, ile nocnie) ;)

    Żartuję oczywiście -- TVTrwam podała, że 150 milionów złotych dobowo, nie dziennie.
    :)

    Ozorowski modli się ;) -- Ty sugerujesz mi pijaństwo, państwo traci.
    Świetlicki modli się, Truskolaski płaci mojemu ojcu, ten ma mi kupić samolot!
    Mnie głód nie grozi. :) Ciecie odejdą, zainstaluje wentylację, zdrowie marnowane
    grzybami i wilgotnością poprawi się...

    Ale dziurka fiskusowa musi być czymś załatana. :)
    Czym? Pracą Polaków. :) My nie Grecja -- niemiecka anielica
    zadzwoni (z komórki lub ze stacjonarnego albo i z satelitarnego)
    ale nie da euro na ratowanie Polski... Jeśli jakoś pomoże, to
    pokornie poprosi o zwrócenie prawowitym właścicielom im własności...

    Białystok to nijak ,,ziemie odzyskane''. :)

    Nie mam klimatyzacji, mam złą wentylację (moje zdrowie rujnowane jest złą
    wentylacją od lat) ale państwo polskie ma większe trudności niż ja. :)
    A Ozorowski ma większe niż to państwo. :)

    -- Watykan nie święci Jana Pawła II
    (sugerując potępienie tegoż?)
    -- Watykan nie wyraża zgody na zniesienie wiadomego celibatu
    -- z pieniędzy podatników opłacani są duchowni, więc jeśli
    to państwo padnie, kulawe stanie się dotowanie duchowieństwa polskiego
    -- na to wszystko nakłada się możliwość pojednania zachodniego Kościoła
    (rzymskiego) i wschodnich (prawosławnych) bez ujednolicenia kasy
    (prawosławne Kościoły nie będą w przyszłości kłute przez kolejnych
    papieży, ale tym papieżom nie będą płaciły z tego, co zbiorą od swych wiernych)

    Boże!!! Codziennie proszę Cię: ,,nie pozwól, abym zapomniał o podłości
    Ozorowskiego!!!''.
    I Bóg wysłuchuje, niejako realizując swoje słowa: ,,o śmierć was przyprawią, ale włos
    z głowy wam nie spadnie''. :)

    Po 10 kwietna (a tym bardziej po ostatnich wyborach prezydenckich,
    w których PiS przegrał i po kompromitującym marszu Jarosława
    Kaczyńskiego) Ozorowski ma ogromne problemy, nie ja. :)

    Od Twego zarzutu pijaństwa nic nie zależy w moim życiu. :)
    Nikt nie płaci mi, gdy jestem uważany za trzeźwego, ani
    nikt mi nie zabiera, gdy mnie uznają za pijaka. :)

    Ale w czymś jestem pijany!!! -- bo jak na człowieka pijanego
    (pomylonego, źle myślącego, źle reagującego) chcę kochać ludzi,
    którzy zasługują na pogardę, nie na miłość czy choćby dobroć. :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 749