  • Data: 2009-08-27 08:36:46
    Temat: Re: [N97] wada fabryczna
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:b1gc95pk4n9ln3go2pl0iq30376dquehmn@4ax.
    com...

    > Tu nie rozumie. Telefon spadł parę razy i wszytko jest OK. No chyba ze
    > sie wymienia 3 razy dziennie kartę czy wyciąga bateię to ma prawo sie
    > wyrobic.

    Sim wymieniany był może z 3-4 razy.

    > Cięzko mi powiedzieć - słuchawki mi padły. Używam słuchawek stereo
    > BH-604 i na dźwięki nei narzekam.

    N95 8GB nie ma tego problemu.

    > Wystarcza na dzień intensywnej pracy.

    U mnie niecałe 2 godziny słuchania radia i prawie pół bateryjki zjedzone.

    > To raczej wada konkretnego egzemplarza - mój działa OK.

    Jak złapie fix'a to już nie ma problemów. W statusie satelit widzi, ale
    położenia czasami nie potrafi określić.

    > Jak sie wwali 100 aplikacji to każdy sytem muli. Ja mam odpalony
    > właściwie non stop soft do synchornizacji Google Calendar i 2 systmów
    > pocztowych i tego nei zauważam. Natomiat muli przy operacjach na
    > wbudowanej pamięci.

    No faktycznie mam dużo zainstalowanych. SymTorrent (tylko zainstalowany bo
    sam wychodzi), garmin (sporadycznie używany), PowerMP3 (tylko jak słucham).
    Zresztą jak nie korzystam z programu to wychodzę, a nie minimalizuję.

    > To w ogóle dziwny argument. Jak aplikacje kupisz a nie ukradniesz to
    > nic nie trzeba podpisywać ani łamać.

    No ak. Producent był na tyle wspaniałomyślny, że nawet nie dał stopera.

    > Nie zauważyłem. Czasami trafia sie jakaś aplikacja która sprzawia
    > problemy ale to norma w każdym własciwie systemie.

    Uwierz mi, mocno się zdziwiłem, gdy podczas słuchania radia (wbudowana
    aplikacja) nagle umilkło. Spoglądam na telefon, a on się zresetował. Na
    różnych wersjach oprogramowania taki problem występuje.

    > Nie zauważyłem.
    >
    > Odnosze wrażenei że to co opisujesz to problem z konkretnym
    > egzemplarzem telefonu - jakies problemy z pamięcią. Mam w okolicy
    > kilka sztuk zarówno N95 jaki N95 8GB i Twoej objawy na nich nie
    > występują.

    > Ja tak kategorycznei nie piszę. Wszytko zależy od ceny i możliwości
    > konkretnego modelu telefonu a nie od firmy.

    Wiesz, wcześniej korzystałem z E51. Po dwóch dniach powiedziałem: "nigdy
    więcej tego telefonu". Pewnie chińskie podróbki są lepszej jakości.