  • 1. Data: 2009-08-26 14:56:19
    Temat: [N97] wada fabryczna
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Mój starannie pielegnowany mit o wypierdasnej jakosci finskiego producenta -
    legl przed chwila w gruzach.

    Funkiel nówka, nie smigana prosto z opakowania:

    http://www.hants.toucansurf.com/26082009400.jpg

  • 2. Data: 2009-08-26 14:59:34
    Temat: Re: [N97] wada fabryczna
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:56:19 +0100, Hants napisał(a):

    > Mój starannie pielegnowany mit o wypierdasnej jakosci finskiego producenta -
    > legl przed chwila w gruzach.

    ee... jaki mit? Nokia nigdy nie miala dobrej jakości, ostatnim porządnym
    telefonem był chyba 2110, bo nawet legendarne 6150 i 6310 miały skrzypiące
    plastiki.
    To nie całkiem o to chodziło z Nokia..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-08-26 15:04:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Mój starannie pielegnowany mit o wypierdasnej jakosci finskiego
    > producenta - legl przed chwila w gruzach.
    >
    > Funkiel nówka, nie smigana prosto z opakowania:
    >
    > http://www.hants.toucansurf.com/26082009400.jpg

    Sprawdź gdzie złożyli:
    Jeśli 7 i 8 cyfra IMEI to:

    * 02 lub 20 - telefon składany w ZEA - bardzo zła jakość
    * 08 lub 80 - telefon wyprodukowany w Niemczech - względna jakość
    * 01 lub 10 - telefon wyprodukowany w Finlandii - bardzo dobra jakość
    (polemizowałbym)
    * 00 - telefon był wyprodukowany w głównej fabryce - najlepsza możliwa
    jakość
    * 13 - telefon złożony w Azerbejdżanie - bardzo zła jakość

    BTW: popraw kodowanie na ISO 8859-2

  • 4. Data: 2009-08-26 15:17:25
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message

    > Sprawdź gdzie złożyli:
    > Jeśli 7 i 8 cyfra IMEI to:

    "03" - więc niby mialo byc dobrze...

  • 5. Data: 2009-08-26 17:43:39
    Od: "Marcin Guzik" <p...@i...pl>

> [...]
    > jakość
    > * 13 - telefon złożony w Azerbejdżanie - bardzo zła jakość

    Mitolog :)

    marcin
    www.mmphone.pl

  • 6. Data: 2009-08-26 19:34:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Guzik" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Mitolog :)

    Nie mitolog, tylko znalazłem na pewnym forum. Osobiście mam tylko złe zdanie
    o jakości Nokii (a zwłaszcza symbianowych).
    Trzeba zbierać pieniążki na telefon z windowsem (tutaj nie ma takich
    problemów).
    P.S. Nie wiecie gdzie można znaleźć pieniądze? Dzisiaj mieście, gdzie
    mieszkam dzieci znalazły 2,6 kzł. Akurat tyle mi by się przydało. :)

  • 7. Data: 2009-08-26 20:26:48
    Temat: Re: wada fabryczna
    Od: Szalony <s...@g...com>

    On 26 Sie, 17:17, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:
    > "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message

    > "03" - więc niby mialo byc dobrze...

    HMM a to 03 to skąd ? Ja mam E52 wlaśnie 03 Made in Finland a mialem
    takze 5630 z 00 z Made in China !!! Więc te cyfry coś nie pasują :-)

  • 8. Data: 2009-08-26 21:11:14
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Nie mitolog, tylko znalazłem na pewnym forum. Osobiście mam tylko złe
    > zdanie o jakości Nokii (a zwłaszcza symbianowych).

    Jeżeli miałeś styczność z N'kami to ok. Z zasady wiadomo, że N-series są
    klase gorsze od reszty. Weź do reki N95 i E51 (prosty przykład). Po takim
    badaniu weź do ręki tą samą N95 i E51 po roku używania...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 9. Data: 2009-08-26 23:13:27
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2009-08-26 23:11, Wycior wrote:

    > Jeżeli miałeś styczność z N'kami to ok. Z zasady wiadomo, że N-series są
    > klase gorsze od reszty. Weź do reki N95 i E51 (prosty przykład). Po takim
    > badaniu weź do ręki tą samą N95 i E51 po roku używania...
    Dostałem N95 z uczelni na zajęcia - nowy egzemplarz. Po dwóch dniach
    spadła mi z łóżka (ok. 40 cm) na parkiet tak niefortunnie, że urwały się
    dwa zaczepy klapki od baterii - niestety po tej samej stronie, więc
    klapka nie miała szans się utrzymać. Na szczęście je znalazłem i
    przykleiłem - zegarmistrzowska robota - nie wiem jak kawałeczki plastiku
    o przekroju 1 mm^2 miały utrzymywać tę klapkę

  • 10. Data: 2009-08-26 23:46:30
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Tomek" <n...@n...no> wrote in message news:h74fit$i1$1@news.onet.pl...

    > przykleiłem - zegarmistrzowska robota - nie wiem jak kawałeczki plastiku o
    > przekroju 1 mm^2 miały utrzymywać tę klapkę

    Niefortunny byl ten upadek.. Mi po ponad roku telefon solidnie wyrznal o
    goly beton - owszem zaplacilem jakies 40 zl za nowy ekran, wymienilem bez
    problemu. Za takie same pieniadze dostaniesz kompletny zestaw obudowy do
    tego telefonu. Sama klapke - za 5 pln.

    Poza tym telefon (był) wypasiony: kalendarz ktory swietnie wspolgra z
    goosynciem i outlookiem, nokia sportstracker (jak dotad nie do pobicia w
    osadzaniu fotek na mapy satelitarne w zaleznosci od miejsca ich zrobienia),
    fajny aparat, prosty notatnik, dobra wspolpraca z tomtomem i..dobry, glosny
    telefon z rozbudowanymi alarmami i zegarami kilku stref czasowych ;-)

    Szukalem sobie czegos podobnego, ale z jeszcze przyjemniejsza obsluga
    internetu, N97 milo skojarzyla mi sie z P990i eryka i postanowilem
    zaryzykowac. Teraz juz mam mieszane uczucia, chyba skonczy sie na
    wyszarpaniu od opa wiecej minut. N97 z poczatku watku juz wrocila do
    sklepu.