  • Data: 2011-09-12 16:02:02
    Temat: Re: N95 i wibracje bez dźwięków
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j4kjia.598.0@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > Nie wyspałeś się może? Czemu tak żółć Cię zalewa gdy ktoś świętość
    > wielbionej przez Ciebie Nokii odważy się skrytykować? :-)
    > Jeśli przyjmiemy że przestawienie telefonu na wibracje jest opcją
    > z grupy najczęściej używanych funkcji telefonu, a chyba każdy się
    > z tym zgodzi że przestawiamy tak telefon kilka razy dziennie idąc
    > na zebranie w pracy, czy do kina, czy w czasie rozmowy z kimś
    > ważnym i nie chcemy aby telefon przeszkadzał w nieodpowiednim
    > momencie - to jest oczywiste że ta funkcja musi być dostępna
    > w łatwy, wygodny i przejrzysty dla użytkownika sposób...

    Ja nie zauważyłem by ktoś miał problem z przestawieniem na wibracje,
    inicjator wątku miał problem ze skonfigurowaniem profilu, lub zamiast
    probilu w tzw. ogólnym mieszał, to nie to samo.

> [...]
    > obsłudze podstawowych funkcji telefonu to jest to dla mnie dowód
    > że interfejs z użytkownikiem danego telefonu kuleje. I niestety tak
    > było u mnie z Nokią 5630 którą mam okazję się pobawić...
    > Dziwne, pokraczne menu, część rzeczy się ustawia tu, część tam,
    > a inne jeszcze gdzie indziej i nie wiadomo gdzie co jest i gdzie
    > w tym labiryncie w danej chwili się znajdujesz... Mnóstwo opcji
    > zdublowanych nielogicznie, poukrywanych pod 2-3 poziomami
    > menu, w dziwnie nazwanych, idiotycznie przetłumaczonych nazwach
    > menu, które w ogóle nie pasują albo są idiotycznie skrócone...

    I czego to dowód? Przyzwyczaiłeś się do telefonu który ma 3 opcje, w
    bardziej zaawansowanym sprzęcie w którym masz 10x tyle opcji nie wszystko
    jest na wierzchu... Co nie zmienia faktu że też nie lubię Nokii jako takiej
    :-)

    > A przestawienie iPhone 4 z dzwonka na wibracje robi się jednym
    > suwakiem z boku obudowy :-) Można to zrobić nie wyciągając
    > telefonu z kieszeni... Ech, dużo się Nokia jeszcze musi nauczyć :-)

    iPhone? I ryzykować takimi preferencjami?
    http://www.wiocha.pl/158127,Och

    Przypomnij sobie jak się zmienia profil/wycisza i607, a ten telefon jest
    chyba starszy niż dowolny iPhone :-)

    Pozdr