  • Data: 2011-09-13 02:50:22
    Temat: Re: N95 i wibracje bez dźwięków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4l409.6r0.0@poczta.onet.pl...

    > Szczerze powiedziawszy ten telefon mi nie przypadł do gustu i nigdy
    > nie "rozgryzałem" go tak jak rozgryzałem inne swoje telefony...
    > W szczególności te znaczki na klawiaturze są tak małe że ledwie się
    > można domyślić co to za literka tam wydrukowana.

    Po powrocie do domu sięgnąłem do szuflady po tego starego Samsunga
    i widzę że na klawiaturze pod "płotkiem" ma nabaźgraną ikonę pochylonego
    telefonu z dwoma kreskami/falkami po każdej stronie. Ale to widzę dopiero
    pod lupą - mimo okularów nie domyśliłbym się bez lupy co tam narysowali:
    http://cnn.cn/shop/samsung-i600i607-keypad-p-1897.ht
    ml Ale dzięki.
    Czy Samsung odmałpował ten myk od Nokii czy Nokia od Samsunga?