  • Data: 2011-09-12 18:25:35
    Temat: Re: N95 i wibracje bez dźwięków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4kue6.3as.0@poczta.onet.pl...

    > Trzeba nacisnąć guzik "power" a potem wybrać z menu pozycję Silent.
    > Czy to jest proste?

    Acha, i nie da się tego zrobić nie patrząc na ekran, bo zaznaczona
    pozycja menu zmienia się w zależności od tego co wcześniej
    wybrałeś, więc kicha: musisz wyciągnać aparat z kieszeni,
    popatrzeć na ekran, itp, itd...

    No chyba że jest jakiś shortcut o którym nie wiedziałem, taki jak
    przytrzymanie dłużej klawisza '*' dla zablokowania klawiatury?