  • 1. Data: 2011-03-29 15:34:45
    Temat: N82 zmiana country code w celu uaktualnienia softu
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    witam,
    Mam Nokię N82 z country code
    0551521: RM-313 EURO3

    i tak było oryginalnie.
    Jednak po uaktualnieniu do oprogramowania V31 pojawił sie problem z
    przeskakiwaniem daty o 2 dni jeśli włączył się budzik.
    Niestety nowego softu sie nie doczekałem, natomiast okazało się, że
    dla innych numerów z EURO3 np. dla
    0553749: RM-313 EURO3

    istnieje mozliwość akutalizacji do V35.

    Więc idea jest taka, że zmienia country code sam lub u kogoś np. ta
    metodą:
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480

    Choć mam obawy czy całkiem nie popsuje telefonu;)
    Czy ktoś sie orientuje czy mogą być jakies róznice sprzetowe między
    takimi telefonami?
    Raczej nie bo ludzie czesto zmieniaja country code np. z angielskiego
    na polski i wszystko działa..
    ale dlaczego dla 0551521 nie ma nowego softu? dziwne.

  • 2. Data: 2011-03-29 15:45:12
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał:

    >Więc idea jest taka, że zmienia country code sam lub u kogoś np. ta
    > metodą:
    > http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480

    >Choć mam obawy czy całkiem nie popsuje telefonu;)

    Product Code. To się dokładnie tak nazywa i jest bezpieczne. Zadałeś sobie trud
    i przeczytałeś cały wątek na symbianosie? Pisał ktokolwiek, że popsuł tym
    sposobem telefon? Nie? No to super.