  • 1. Data: 2011-03-29 15:13:56
    Temat: Czarna lista sms
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Poszukuję aplikacji na S60v3. Program ma być czarną listą sms. Mam tylko
    jedno wymaganie: nadawca nie może dostać raportu dostarczenia wiadomości.

  • 2. Data: 2011-03-29 15:32:29
    Temat: Re: Czarna lista sms
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent qwerty nadaje:
    > Mam tylko jedno wymaganie: nadawca nie może dostać raportu
    > dostarczenia wiadomości.

    To sobie załatw w SMScenter nadawcy.

  • 3. Data: 2011-03-29 18:10:04
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-03-29 17:13, qwerty pisze:
    > Witam. Poszukuję aplikacji na S60v3. Program ma być czarną listą sms.
    > Mam tylko jedno wymaganie: nadawca nie może dostać raportu dostarczenia
    > wiadomości.

    tak na zdrowy rozum to jeśli będziesz miał zablokowane odbieranie smsów
    od danej osoby, nazwijmy ja Zuzia, to Zuzia nie otrzyma raportu
    doręczenia. A ściślej otrzyma status wiadomości jako "pending". Po
    ustalonym okresie ważności powinna otrzymać komunikat, że wiadomości nie
    udało się doręczyć.

  • 4. Data: 2011-03-29 22:06:09
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał:

    > tak na zdrowy rozum to jeśli będziesz miał zablokowane odbieranie smsów od
    > danej osoby, nazwijmy ja Zuzia, to Zuzia nie otrzyma raportu doręczenia.

    Zablokowanie smsów programem nie polega na ich zablokowaniu, tylko na
    NIEINFORMOWANIU odbiorcy o jego otrzymaniu. A nadawca ZAWSZE otrzyma raport
    doręczenia. Inaczej, gdy otrzymywanie smsów zablokuje się u operatora.
    Spytaj Zuzi.