  • Data: 2010-08-10 12:03:52
    Temat: Re: N5800 - wielkie g...
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > Mam ten soft, robiłem update zaraz po kupnie telefonu. Dokładnie mam
    > 50.0.005 z 23 marca 2010. Co do wyłączania 3G, właśnie to zrobiłem - a ma
    > to jakiś wpływ na połączenia z internetem? Tzn. będzie działać w EDGE, a
    > jak włączę 3G to wskoczy na HSDPA?

    Będzie działaś w HSDPA jak będziesz był w zasięgu sieci 3G. Ja jako, ż
    emieszkam pod Toruniem, to 3G wyłączyłem, bo po co ma probować się z nim
    łączyć, jak jestem na pograniczy zasięgu i często był słabiutki zasięg.
    Jakoś mi to 3G nie potrzebne. Sporadycznie skorzystałem z video rozmowy,
    a jak potrzebuje od czasu do czasu skorzystać z netu przez telefon, to
    czy jestem w 3G czy nie to już trudno. Najwyżej poczekam dłuższą chwilę
    na wczytanie strony, a i tak przeważnie korzystałem z tego rozwiązania
    będąc na urlopie i sprawdzając sobie jedynie konto bankowe :)