  • 21. Data: 2009-12-18 06:57:09
    Temat: Re: N - MGM
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > dzięki za poprawę,
    [...]

    Właściwie to nawet nie chciałem poprawiać, tylko upewnić się, czy dobrze
    kojarzę ;-)

  • 22. Data: 2009-12-18 08:55:16
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    zorka wrote:
    > Dzwoniłem do punktu "N" i okazało się , że nie dają. Nawet nie wiedzą
    > gdzie to mozna kupić i za ile.
    > Mowia, że mozna se/sobie połączyć kablem z routerem, ale w moim
    > przypadku kabel musiałby iść przes srodek domu.
    > Tak więc kicha.

    to weź jakikolwiek inny AP z funkcj a klienta
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 23. Data: 2009-12-18 21:17:00
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    zorka pisze:
    > Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
    > Sprawa dotyczy platformy N.
    >
    > Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze
    > należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

    Chyba masz kłopot z internetem. A raczej z poruszaniem sie ponim.
    Punkt dostępowy DAP-1160 trzeba sobie zorganizować. Jest on
    jednak potrzebny tylko wtedy gdy nie możesz dekodera podpiąć do
    internetu kablem.
    Możesz go także kupić w sklepie N, za bodajże 190 PLN.
    Wszystko to jest na znanej już Ci stronie www.n.pl .

  • 24. Data: 2009-12-19 19:59:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Dec 2009 10:45:26 +0100, "zorka" <ciapka@.wp.pl> wrote:

    >Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze
    >należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

    http://www.dlink.pl/cs/Satellite?c=Press_C&childpage
    name=DLinkEurope-PL%2FDLPressRelease&cid=11973823290
    00&p=1197318912847&packedargs=locale%3D1195806723073
    &pagename=DLinkEurope-PL%2FDLWrapper

    http://jerzu.waw.pl GG:129280