  • 11. Data: 2009-12-17 11:33:18
    Temat: Re: N - MGM
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    zorka pisze:
    > Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
    > Sprawa dotyczy platformy N.
    >
    > Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze
    > należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

    Żadnego AP nie dostajesz. Z tego co wiem, ten akurat AP ma być
    wykorzystywany w (przyszłej) usłudze multiroom (ma mieć n-kowy
    firmware). Do podłączenia n-boxa do internetu wystarczy dowolny AP z
    trybem "AP client", czyli np TP-Link TL-WA500G za 60-kilka złotych.

  • 12. Data: 2009-12-17 11:37:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:

    > Na stronie "N" jest pokazane połączenie dekodera z routerem poprzez
    > DAP-1160. Nie ma ani słowa, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie. Nie ma
    > tez ani słowa, że jest. Stad moje pytanie. Pytanie a nie ŻĄDANIE.
    >
    > ---
    > zorka

    spokojnie, myślę założyli to w oprogramowaniu i za jakiś czas się
    pojawi, tak jak odbiornik dvb-t.
    nie musisz ciągnąć kabla przez cały dom, możesz kupić tani (ok 90 zł)
    access point z funkcją klienta i podpiąć pod lan, będzie to samo.
    poza tym taki na usb będzie w podobnej cenie.
    ja na ten przykład mam po hot-plugu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2009-12-17 11:44:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > access point z funkcją klienta i podpiąć pod lan, będzie to samo.
    > poza tym taki na usb będzie w podobnej cenie.

    sorry, on nie jest na usb

  • 14. Data: 2009-12-17 11:58:12
    Temat: Odp: N - MGM
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co bardzo często? Zbyt wiele czy nie?

    Bardzo często to zbyt wiele (w sensie nie dają), więc lepiej sobie nie robić
    nadziei.

    > Nie pytam o kabel usb.

    To analogia była.

    > Czego nie dają, kabla zasilającego czy baterii?

    Baterii.

    > Bo ja od kiedy pamietam zawsze otrzymuje wraz ze sprzetem kabel zasilający
    > i baterie do pilota.

    A ja chyba baterie dostawałem tylko od Cyfry, nie pamiętam żeby ktoś inny
    dawał w zestawie.

    > Wiesz było by fajnie gdyby dali krótka informację, że elementu DAP-1160
    > nie ma w zestawie.

    Może masz rację, powinni brać poprawkę na niektórych, to wiele nie kosztuje.
    Zastanawiam się czy nie powinno również dotyczyć internetu na własność. ;-)
    To samo dotyczy stacji benzynowej w zestawie z samochodem.

    > To twoj punkt i sposób widzenia świata. Twoja sprawa.

    Zgadza się.
    I jak widzisz się sprawdza, nie zadaję dziwnych pytań o oczywiste rzeczy na
    grupach, nie mam pretensji że sprzedawca mnie oszukał itd
    Nie lepiej skorzystać i naśladować taki punkt widzenia?

  • 15. Data: 2009-12-17 12:08:06
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

> [...]
    > na grupach, nie mam pretensji że sprzedawca mnie oszukał itd
    > Nie lepiej skorzystać i naśladować taki punkt widzenia?

    Oj naśladować to chyba nie ma kogo ( w tym przypadku).
    Ja juz wolę zadawać swoje pytania i pozostać człowiekiem.

  • 16. Data: 2009-12-17 12:18:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Oj naśladować to chyba nie ma kogo ( w tym przypadku).
    > Ja juz wolę zadawać swoje pytania i pozostać człowiekiem.

    Takie teksty raczej nie pozwalają mieć złudzeń że masz na to szanse,
    musiałbyś się najpierw od chamstwa uwolnić.
    Ale i tak jak zwykle nie zrozumiałeś co czytasz, chodziło o przyjęcie
    pewnych założeń i naśladowanie podejścia do tego co się widzi (na ekranie, w
    sklepie etc).

  • 17. Data: 2009-12-17 12:44:20
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik zorka napisał:
    > Z kabel zasilający?

    Raz kupiłem instrument klawiszowy bez zasilacza w komplecie. Bo tak daje
    producent. Zasilacz trzeba było kupić oddzielnie. Ale poza tym to jednak
    kabel zasilający na ogół jest.

    > Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do pilota czy nie?

    Szanująca się firma daje baterie do pilota. Od kilku lat nie spotkałem
    się z brakiem takowych. Ba, nawet dali do myszki bezprzewodowej.

  • 18. Data: 2009-12-17 12:47:20
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > ja na ten przykład mam po hot-plugu

    Hot-plugu czy HomePlugu?

  • 19. Data: 2009-12-17 12:54:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Hot-plugu czy HomePlugu?

    sorrki, masz racje.
    dzięki za poprawę, tak jest robi się kilka rzeczy na raz
    i potem się miesza ;-)

  • 20. Data: 2009-12-17 12:55:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hgd934$dol$1@polsl.pl...
    Użytkownik zorka napisał:
    > Z kabel zasilający?

    >Raz kupiłem instrument klawiszowy bez zasilacza w komplecie. Bo tak daje
    >producent. Zasilacz trzeba było kupić oddzielnie.

    A właśnie - kiedyś zastanawiałem się nad centralką hdtv.
    Też nie miała zasilacza w komplecie.

    >Szanująca się firma daje baterie do pilota. Od kilku lat nie spotkałem się
    >z brakiem takowych.

    > Ba, nawet dali do myszki bezprzewodowej.

    Szanująca się firma do myszki daje akumulatory z ładowarką.