  • Data: 2010-04-14 23:58:48
    Temat: Re: Myjka cisnieniowa z marketu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Te najtańsze, to chyba tylko z nazwy jest Karcher. Plastikowa pompka nie
    > wróży długowieczności. Można znaleźć niefirmowe myjki za podobną cenę,
    > dużo lepiej wykonane.

    Fajnie wyglądała myjka z Lidla, za 399 zł - za to model który można uznać za
    wystarczający.
    Myjki za 200 zł na pewno takie nie są.

    >Na plus Karchera jest to, że pewnie części zamienne dostanie się do każdego
    >jednego modelu.

    Na minus - że będą kosztowały więcej niż wartość taniej myjki tej firmy,
    którą się naprawia i więcej niż tania myjka no name.

    Mój no name (Kizno) służy mi już ponad 10 lat.