  • 51. Data: 2023-11-05 21:22:29
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 20:48, Myjk pisze:
    > No i o to właśnie chodzi, konfederacki tłuku,
    > aby zanieczyszczać mniej w szczególności mniej
    > truć ludzi.

    LPG, Wodór też zanieczyszcza MNIEJ i tanio i szybko można z
    upowszechnienia mieć czystsze powietrze wykorzystując istniejące już
    auta. nie trzeba truć budując NOWE

  • 52. Data: 2023-11-05 21:24:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 21:12, Myjk pisze:
    > Znow łżesz jak typowa konfederacka kurwa.
    > UE nie sugeruje spalania wodoru w ICE.

    Przecież nie sugeruje bo jest zafikasowana na elektrykach.

    Idź spać bo już prostego zdania nie potrafisz przeczytać ;)

  • 53. Data: 2023-11-05 21:27:15
    Temat: Re: Twój opór jest bezcelowy. Z automatem nie wygrasz. Zapytaj Runta
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 21:08, Myjk pisze:
    > Ależ cieszę się, nie wiem po czym wnosisz że się denerwuję.

    Twoi wygrali wybory a Ty nadal walczysz;)

    O co? Abym ja kupił elektryka? Przyłączam się do Twojej WALKI.

    Mogę nawet przyjąć EURO w każdej ilości ;-)

  • 54. Data: 2023-11-05 21:34:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 21:18:54 +0100, _Master_

    > Odpowiedziałem Ci że nie chodzi o liczby i naukę

    Jeszcze niedawno twierdziłeś że liczą się tylko liczby.
    Teraz nagle się nie liczą, bo zauważyłeś że nie idą
    w parze z twoją religią.

    > tylko o polityczną decyzję

    Która to decyzja jest wynikiem żądań ludzi, którzy m.in. chcą mieć czystsze
    powietrze, mniej chorować i mniej pieniędzy na leczenie wydawać, oraz
    dłużej żyć w związku z tym.

    > że teraz trzeba jeździć elektrykami BO TAK.

    Nie "bo tak" konfederacki cepie, tylko dlatego że mniej trują środowisko,
    szczególnie ludzi, do tego uniezależniają europę, a szczególnie POLSKĘ, od
    ruskich i turbanów.

    > LPG - NIE

    Bo, znowu, głównie importowany, bo UE ma bardzo małe zasoby.

    > Wodór - NIE

    Łżesz, wodrór jak najbardziej, z elektrolizy z OZE i spalany w ogniwach
    paliwowych a nie w trujących gruzach tłokowych.

    > Biogaz - NIE

    I znowu łżesz, dopuszczone są biopaliwa.

    > Powietrze - NIE

    TAK, czyste.

    > - Kup samochód elektryczny i ładuj ze Słońca.

    Przecież tak robię, a ty z tego powodu masz ból szczurzej dupy.

    > - Ale fizycznie się tak nie da

    Da się w znacznie większej części niż w przypadku spaliniaków i to jest
    kluczowe. Ale twoja religia twierdzi, że to jest niedobre, bo przecież nie
    w całości, więc w całości jest złe. Ale że ty tylko czarne i białe widzisz,
    to już wiadomo.

    > - To kup dwa samochody elektryczne i będziesz nimi jeździł na zmianę.

    Tobie to nawet połowa elektryka by wystarczyła, a ciśniesz innym dwa.

    > - Ale za co?

    Już ci pisałem, przestań tyle czasu pierdolić głupoty na newsach (i gdzie
    tam jeszcze pisujesz), weź się za rzetelną pracę, to będziesz miał za co,
    parszywa konfederacka pijawko.

    > - Kombinuj, weź kredyt, znajdź lepszą pracę, wygraj w totka...

    Jak widać nawet jak czasem napierdalasz z kałasza to uda ci się przypadkiem
    trafić. Zastosuj się do tego kluczowego i przestań skomleć.

    > Jak będziesz oporny to zmusimy Cię do sprzedania spaliniaka.
    > Wtedy już na pewno sobie kupisz ;)

    Wy to byście zmusili do dalszego kupowania paliw i gazu od ruskich, ku
    uciesze putinka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 55. Data: 2023-11-05 21:40:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 21:22:29 +0100, _Master_

    > LPG, Wodór też zanieczyszcza MNIEJ

    BZDURA, LPG jest importowany, gdyby wszyscy mieli się przesiąść na LPG, to
    nie dosyć że by zdrożał, to jeszcze więcej trzebaby go IMPORTOWAĆ,
    wyprowadzając cyklicznie pieniądze, czyli nic by się praktycznie nie
    zmieniło, przy spalaniu gazu też powstają rakotwórze związki na wysokości
    nosów ludzi. Wodór zanieczyszcza mniej, ale tylko w ogniwach paliwowych i
    produkowany z OZE -- a ty jesteś przeciwko OZE.

    > i tanio i szybko można z upowszechnienia mieć czystsze powietrze
    > wykorzystując istniejące już auta.

    Tak może twierdzić tylko konfederacki tępak jak ty.

    > nie trzeba truć budując NOWE

    Trzeba i tak nowe budować, bo wyprodukowane wcześniej się zużywają,
    rozbijają, poza tym ci biedniejsi muszą mieć co kupować, m.in. ty,
    nierobie. Bez produkcji nowych samochodów ty niemiałbyś co kupić,
    więc twój synek, w wyniku twoich działań, by jeździł, w najlepszym
    wypadku, koniem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 56. Data: 2023-11-05 21:44:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 21:24:10 +0100, _Master_

    > Przecież nie sugeruje

    Nie sugeruje, bo to głupota. Tylko tobie się to wydaje cudownym
    rozwiązaniem, bo jesteś fizycznym i matematycznym dzbanem.

    > bo jest zafikasowana na elektrykach.

    Bo to jedyna słuszna opcja.

    > Idź spać bo już prostego zdania nie potrafisz przeczytać ;)

    Wiem że chętnie byś mi mówił co mam robić, masz to w naturze,
    ale w ten sposób to idź co najwyżej pouczać swojego synka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2023-11-05 21:51:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 21:27:15 +0100, _Master_

    > Twoi wygrali wybory a Ty nadal walczysz;)

    Owszem, bo oszołomów nie można pozostawić samym sobie,
    ale z pewnością się nie denerwuję.

    > O co? Abym ja kupił elektryka?

    I tak cię nie stać, bo jesteś nierobem.

    > Przyłączam się do Twojej WALKI.

    Czyli od dzisiaj kończysz ze sraniem po newsach i bierzesz się do rzetelnej
    pracy? Trzymam za słowo, choć wiem że taki łgarz jak ty i tak coś wymyśli
    aby się wywinąć.

    Tak samo jak za każdym razem wywijasz się ze swojego kłamstwa o tym że
    łżekonfedera twierdziła przed tuskiem, a przed czerwcem 2022 kiedy to tusku
    rzekomo "powtarzał po konfie", że ukrazboże będzie problemem he he he

    > Mogę nawet przyjąć EURO w każdej ilości ;-)

    Nic dziwnego -- ruble przyjmujesz, to i pewnie walutą nie pogardzisz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 58. Data: 2023-11-05 22:21:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 21:44, Myjk pisze:
    > Nie sugeruje, bo to głupota.

    A dwa elektryki zastępujące jednego spaliniaka to nie głupota?

  • 59. Data: 2023-11-06 08:55:27
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.11.2023 o 12:30, _Master_ pisze:

    > O Twojej tolerancji dla innych poglądów dużo mówi użycie słowa
    > "faszyzująca"
    >
    > Wyobraź sobie że są ludzie którzy nie przyjmują nowoczesnej narracji
    > że wszystko co nie progresywne i postępowe to faszystowskie.
    >
    > Dałeś sobie wmówić propagandowe uproszczenie i nim żyjesz.
    >
    > Myśl samodzielnie i bądź tfuuuuudemokratą ;0-)

    Toleruję tylko takich co nie prześladują innych ze względu na swoje fobie.
    Tak nawiasem - czym Konfa Ciebie kupiła, tym że rzucali i rzucają
    kamieniami w pedałów czy tym że wyrzucili JKM za to że mówił to co
    myśli?A może obiecankami cacankami że złagodzą reżym podatkowy i nie
    będą udzielać pomocy ludziom którzy jej potrzebują?

  • 60. Data: 2023-11-06 08:57:07
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.11.2023 o 12:33, _Master_ pisze:
    > Uważam że dzień wolności podatkowej nie musi przypadać w połowie roku,
    > władza samorządowa lokalna to DOBRO i każdy człowiek na każdym stopniu
    > rozwoju ma prawo do życia.
    >
    > To jest faszystowskie?
    >
    > Jakie Ty masz poglądy na w tych trzech kwestiach?

    Chyba żartujesz, Konfa i jakakolwiek równość? Przecież oni nie maja
    wątpliwości, pozwolić zdechnąć gdzieś na morzu ludziom tylko z powodu że
    maja inny kolor skóry czy nie. Homoś u nich zasługuje tylko na kamień
    albo milicyjna pałę, TAK, to jest faszystowskie.