  • 61. Data: 2023-11-06 08:59:07
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 21:34, Myjk pisze:
    > Jeszcze niedawno twierdziłeś że liczą się tylko liczby.

    W którym miejscu. Ćpasz coś?

  • 62. Data: 2023-11-06 09:00:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 21:34, Myjk pisze:
    > Łżesz, wodrór jak najbardziej, z elektrolizy z OZE i spalany w ogniwach
    > paliwowych a nie w trujących gruzach tłokowych.

    Zobaczymy za kilka lat jak Mirai stanieje ;-)

  • 63. Data: 2023-11-06 09:12:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-06 o 08:55, Trybun pisze:
    > czym Konfa Ciebie kupiła, tym że rzucali i rzucają kamieniami w pedałów

    Mam 51 lat wiem jak działa świat. To doświadczenie robi swoje. Nie
    jestem jednym z miliona much. Potrafię znieść porażkę. Ja mam poglądy.
    Inni wybierają sobie partie ;-)

    Konfa "kupiła" mnie zniesieniem pierwszego dnia urzędowania ministra
    finansów "podatku o GEJÓW" czyli od spadków i darowizn którym
    najbardziej obrywają geje. ;-)

    Uważam ten podatek za szkodliwy społecznie, demotywujący i niszczący
    społeczeństwo. Dochód znikomy a skurwysyństwo wielkie.

    Uważam że dzień wolności podatkowej nie powinien przypadać ciągle w
    połowie roku. Ani komuna ani "wolna polska" nie dawały mi nic za darmo.
    Od miejsca w żłobku przez dodatki mieszkaniowe, dotowane kredyty czy
    500+. Potrafię zadbać o rodzinę swoimi rękami.

    Łajzy życiowe można wspomagać dobrowolnie a nie pod przymusem fiskalnym

    Żaden nawet najbogatrzy system opiekuńczy nie ochroni obywatela przed
    życiem jeśli ten nie zechce się sam chronić

    To jest tylko marnowani sił i środków wyciarając sobie szczytynymi
    sloganami a w środku przeżarty korupcją.

    A Ty? Jakie Masz poglądy?

  • 64. Data: 2023-11-06 09:18:28
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.11.2023 o 12:30, _Master_ pisze:

    > O Twojej tolerancji dla innych poglądów dużo mówi użycie słowa
    > "faszyzująca"
    >
    > Wyobraź sobie że są ludzie którzy nie przyjmują nowoczesnej narracji
    > że wszystko co nie progresywne i postępowe to faszystowskie.
    >
    > Dałeś sobie wmówić propagandowe uproszczenie i nim żyjesz.
    >
    > Myśl samodzielnie i bądź tfuuuuudemokratą ;0-)

    Toleruję tylko takich co nie prześladują innych ze względu na swoje fobie.
    Tak nawiasem - czym Konfa Ciebie kupiła, tym że rzucali i rzucają
    kamieniami w pedałów czy tym że wyrzucili JKM za to że mówił to co
    myśli?A może obiecankami cacankami że złagodzą reżym podatkowy i nie
    będą udzielać pomocy ludziom którzy jej potrzebują?

  • 65. Data: 2023-11-06 09:19:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-06 o 08:55, Trybun pisze:
    > A może obiecankami cacankami że złagodzą reżym podatkowy i nie będą
    > udzielać pomocy ludziom którzy jej potrzebują?

    Najpierw trzeba sobie zadać pytanie dlaczego udzielać pomocy?

    A może mądrzej jest mniej zabierać jako przejaw tej pomocy?

    Potem przychodzi taki Kaczyński i na bezczela rozdaje 13 14 tki i 500+.
    Łaskawy Pan Kurwa.

    Trzeba sobie uświadomić że on te pieniądze najpierw Ci ZABRAŁ

    TAK. była taka dyskusja że 500+ dostaje każde dziecko nawet takie z
    którego nie ściąga się podatku.i to jest sprawiedliwsze i tańsze.

    Ale każde dziecko zużywa prąd, każde musi coś jeść i w coś się UBRAĆ.

    Można to zrobić lepiej

    Ale najpierw trzeba uświadomić PRAWDĘ. REDYSTRYBUCJA TO ZŁOOOOO

  • 66. Data: 2023-11-06 09:34:33
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Nov 2023 09:12:19 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

> [...]
    >
    > To jest tylko marnowani sił i środków wyciarając sobie szczytynymi
    > sloganami a w środku przeżarty korupcją.

    I właśnie dlatego twoje poglądy są obrzydliwe. Klasyczny macho, nic dodać
    nic ująć. Żeby choć anarchista ale nie, po prostu macho-egoista. Nie dziw
    się że każdy z elementarną choćby zdolnością do współodczuwania musi czuć
    obrzydzenie.

    --
    Jacek

  • 67. Data: 2023-11-06 10:10:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 22:21:31 +0100, _Master_

    > A dwa elektryki zastępujące jednego spaliniaka to nie głupota?

    Głupota, ale nadal twoja, bo to ty takie brednie sugerujesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 68. Data: 2023-11-06 11:08:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Nov 2023 09:12:19 +0100, _Master_

    > Mam 51 lat wiem jak działa świat.

    Jak widać, tylko i wyłącznie, w twoim chorym łbie.
    Może to już kwestia demencji -- badałeś to?

    > To doświadczenie robi swoje.

    Mizerne to doświadczenie, uwzględniając twoje wypociny.

    > Nie jestem jednym z miliona much.

    Jesteś, konkretnie jedną z półtora miliona muchów -- homofobów, rasistów,
    antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    > Potrafię znieść porażkę.

    Ty nawet do prostego błędu się nie potrafisz przyznać, nie potrafisz się
    przyznać do oczywistego kłamstwa. Ergo, przytocz w końcu, na potwierdzenie
    swoich słów tocoznyhc tutaj wielokrotnie, że łżekonfedera przed tuskiem,
    tj. przed czerwcem 2022 twierdziła że będzie problem z ukrazbożem i pokaż
    jak potrafisz znieść porażkę, jak facet, niby dorosły i "doświadczony", a
    nie jak typowy tchórzliwy konfederacki dziad co notorycznie wyrzeka się
    swoich własnych słów.

    > Ja mam poglądy.

    I dlatego od paru miesięcy, a może nawet lat,
    robisz propagande jednej partii. meheehheh

    > Inni wybierają sobie partie ;-)

    Oczywiście, bo ty nie jesteś jedną z miliona much.
    Jesteś jedną z półtora miliona much jedzących
    to konfederackie brunatne gówno.

> [...]
    > Od miejsca w żłobku przez dodatki mieszkaniowe, dotowane kredyty czy
    > 500+.

    > Potrafię zadbać o rodzinę swoimi rękami.

    Pytam ponownie, jak? Skoro twierdzisz że na nic cię nie stać -- a to
    dlatego że całymi dniami srasz na newsach (i pewnie jeszcze po innych
    forach) politycznym gównem zamiast rzetelnie pracować.

    > Łajzy życiowe można wspomagać dobrowolnie a nie pod przymusem fiskalnym

    O, i znowu projekcja.

    > Żaden nawet najbogatrzy system opiekuńczy nie ochroni obywatela przed
    > życiem jeśli ten nie zechce się sam chronić

    Debilu, wyjaśnij zatem jakim cudem obywatel (i nie mówię tu o tych, jak to
    twierdzisz, łajzach życiowych) żyjący w społeczeńśtwie, któremu się zostawi
    kasę w kieszeni wg cudowności łżekonfedery, zbuduje sobie sam drogę,
    chodnik, żłobek, przedszkole etc. Przecież to jest prosta droga do tego aby
    wszystko wyglądało u nas jak u ruskich.

    > To jest tylko marnowani sił i środków wyciarając sobie szczytynymi
    > sloganami a w środku przeżarty korupcją.

    O, i znowu projekcja. Patrząc jak notorycznie łżą konfederaci, na czas
    kampanii, zupełnie odstając od tego co wcześniej wyznawali, to oczami
    wyobraźni widzę jakby wcale korupcją nie byli przeżarci.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 69. Data: 2023-11-06 11:16:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 21:11:38 +0100, _Master_

    > Już jest po wyborach możesz odetchnąć świeżym powietrzem
    > Czego ty się ciągle obawiasz?

    Owszem, ale oszołomów nie można pozostawić samym sobie.

    > Że przyjdą muzułmanie i narysują Ci na drzwiach gwiazdę dawida ;-)

    Że przyjdzie łżekonfedera ze swoją "równością"
    i nam zrobi ruski, faszystowski, mir.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 70. Data: 2023-11-06 11:19:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Nov 2023 08:59:07 +0100, _Master_

    > W którym miejscu.

    Czyli jednak opierasz się tylko na wierze.
    he he he

    > Ćpasz coś?

    Chyba ty, tak łatwo cię w kozi róg zagonić.
    he he he

    --
    Pozdor
    Myjk