  • 41. Data: 2023-11-05 20:35:33
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 18:26, Myjk pisze:
    > A że będziesz musiał mieć 2x większy i cięższy pojazd i że nadal będziesz
    > truć NOxami, nie mniej niż przy obecnie spalanym,

    Dokładnie jak z elektrykami. Z rury mniej ale całkowicie też trują.

  • 42. Data: 2023-11-05 20:38:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 18:26, Myjk pisze:
    > ku twojej uciesze, ruskim
    > gazie,

    Napisałem o spalaniu wodoru aby było ekologiczniej, nie taniej tylko
    dokładnie tak jak sugeruje UE, to też źle i znowu musiałeś dodać tu
    ruski gaz.

    Co Ty masz w głowie?

  • 43. Data: 2023-11-05 20:42:05
    Temat: Re: Twój opór jest bezcelowy. Z automatem nie wygrasz. Zapytaj Runta
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 18:44, Myjk pisze:

    > Raczej konfederę, z tą różnicą że nie ma i nie będzie jej przy władzy.

    To się ciesz a nie denerwuj ;-)

    > Tak by z pewnością było za łżękonfedery, która jest partią homofobów,
    > rasistów, antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i
    > antypolaków.

    i znowu popuścił ;-)

    > Nie ja, reszta rodaków którzy, w przeciwieństwie do ciebie,
    > chcą przynależeć do unii i ostatnie wybory doskonnale to pokazały.

    To się ciesz i żyj w spokoju. Jaki masz problem?
    Że są jednak pewne niedociągnięcia ;-) i ta wredna konfa będzie jest
    wywlekać na światło dzienne?
    Serio aż tak się boisz? Więcej wiary w słuszność fiftyfaja ;-)

  • 44. Data: 2023-11-05 20:44:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 20:35:33 +0100, _Master_

    > Dokładnie jak z elektrykami. Z rury mniej ale całkowicie też trują.

    Nikt nie twierdzi że nie trują, bo trują. Tylko idioci (zazwyczaj
    spalinowi, którzy próbują wmawiać to innym, takżę na tej grupie, a potem to
    wyśmiewają, literalnie tworzą sobie sami argmenty do obalenia) tak
    twierdzą. Ale w trakcie życia samochodu BEV trują mniej, nawet mimo
    większej masy, ale dzięki 2x większej sprawności W2W niż spaliniaki (w tym
    gazowce, bo uwaga, instalacja gazowa też kosztuje, i pieniądze i energię --
    a żeby się zwróciła, to trzeba pokonywać odpowiednią ilość kilometrów --
    jak ty jeździsz rowerem do piwnicy to tylko zmarnowałeś zasoby i nic
    więcej).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2023-11-05 20:48:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 20:34:31 +0100, _Master_

    > Który o rząd wielkości smrodzi mniej.

    No i widzisz jaki ty jednak tępy jesteś... Dostałeś LICZBY, ja wiem, po
    angielsku, ale matematyka we wszystkich językach jest taka sama, widać
    nawet nie spojrzałeś bo masz swoją religię która mówi ci co masz myśleć.
    Wyjaśniając, przy samym spalaniu zanieczyszcza mniej, ale w ogólnym
    rozrachunku uwzględniając sprawność produkcji, zanieczyszcza aktualnie i
    jeszcze długo tak będzie, bardziej niż benzyna. Mniej zanieczyszczają tylko
    BEVy, ale ty w swojej religii tego nie masz zapisane.

    > Tak samo jak Twój elektryk.
    > On zanieczyszcza środowisko tylko mniej

    No i o to właśnie chodzi, konfederacki tłuku,
    aby zanieczyszczać mniej w szczególności mniej
    truć ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2023-11-05 21:01:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 20:32:47 +0100, _Master_

    > O widzisz. I Ty nie chciałeś mnie wykluczać i ja zacząłem używać
    > argumentów faszystowskich. ;-)

    Widzę, konfedera, a za nią ty, swoim zachowaniem sami się wykluczacie,
    m.in. swoimi faszystowskimi poglądami, przypomnę partii skupiającej
    homofobów, rasistów, antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci,
    antykobiet i antypolaków.

    > Jesteś śmieszny. Kurwiaj dalej. Ja mam ubaw ;-)

    Fajne rzeczy cię bawią konfederacka kurwo. ;)
    Mnie z kolei bawi że twoja łżekonfedera czapę
    dostała od Polaków mimo rzygania na Nich
    swoimi "mądrościami".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2023-11-05 21:08:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 20:42:05 +0100, _Master_

    > To się ciesz a nie denerwuj ;-)

    Ależ cieszę się, nie wiem po czym wnosisz że się denerwuję.

    > i znowu popuścił ;-)

    Sami popuśili, potem na potrzeby wyborów próbowali to maskować i się
    wypierali swoich przekonań. Takie to twardziele.

    > To się ciesz i żyj w spokoju. Jaki masz problem?

    Znając historię, nie można życw spokoju, bo zawsze się znajdą łajzy które
    populistycznym pierdzeniem zrobią ludziom wodę z mózgu, jak hitler kiedyś.

    > Że są jednak pewne niedociągnięcia ;-) i ta wredna konfa będzie jest
    > wywlekać na światło dzienne?

    Łganie na każdy możliwy temat (np. że oniwszystkie twierdzili jako pierwsi,
    a od ponad 2 miechów nie potrafisz przytoczyć kiedy łżekonfa przed tuskiem
    piała o ukrazbożu) to nie jest wywlekanie, tylko kłamanie. Weź otwórz w
    końcu oczki, powinno ci pomóc zapodanie wypowiedzi KOGOKOLWIEK z konfy
    wypowiedzi o ukrazbożu przed czerwcem 2022 he he he

    > Serio aż tak się boisz? Więcej wiary w słuszność fiftyfaja ;-)

    Oj, boję się, tacy ludzie są skrajnie niebezpieczni, historia to pokazuje.

    No właśnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2023-11-05 21:11:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 21:01, Myjk pisze:
    > konfederacka kurwo. ?
    > Mnie z kolei bawi że twoja łżekonfedera czapę
    > dostała od Polaków mimo rzygania na Nich
    > swoimi "mądrościami".

    Już jest po wyborach możesz odetchnąć świeżym powietrzem
    Czego ty się ciągle obawiasz?

    Że przyjdą muzułmanie i narysują Ci na drzwiach gwiazdę dawida ;-)

  • 49. Data: 2023-11-05 21:12:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 20:38:01 +0100, _Master_

    > Napisałem o spalaniu wodoru aby było ekologiczniej, nie taniej tylko
    > dokładnie tak jak sugeruje UE, to też źle

    Znow łżesz jak typowa konfederacka kurwa.
    UE nie sugeruje spalania wodoru w ICE.

    > i znowu musiałeś dodać tu ruski gaz.

    A skąd on w większości jest (nawet jak opływa dla niepoznaki dookoła),
    jak nie od ruskich? Nie wiem czemu się tak strasznie tego wstydzisz.

    > Co Ty masz w głowie?

    W przeciwieństwie do ciebie mam mózg.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 50. Data: 2023-11-05 21:18:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 20:48, Myjk pisze:
    > ostałeś LICZBY, ja wiem, po
    > angielsku, ale matematyka we wszystkich językach j

    Odpowiedziałem Ci że nie chodzi o liczby i naukę tylko o polityczną
    decyzję że teraz trzeba jeździć elektrykami BO TAK.

    LPG - NIE
    Wodór - NIE
    Biogaz - NIE
    Powietrze - NIE

    - Kup samochód elektryczny i ładuj ze Słońca.
    - Ale fizycznie się tak nie da
    - To kup dwa samochody elektryczne i będziesz nimi jeździł na zmianę.
    - Ale za co?
    - Kombinuj, weź kredyt, znajdź lepszą pracę, wygraj w totka... Jak
    będziesz oporny to zmusimy Cię do sprzedania spaliniaka. Wtedy już na
    pewno sobie kupisz ;)