    Subject: Re: Mycie auta
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 29 Sep 2021 15:01:34 +0200

    W dniu 2021-09-29 o 10:18, LordBluzg(R) pisze:

    > Zwyczajowo, po prostu, nim poproszę o usługę to najczęściej
    > ustalam warunki. Jak mi nie odpowiada to rezygnuję.

    Ale czasami usługi są tak proste, że nie ma co uzgadniać.
    Nie mów, że jak wchodzisz do płatnego kibla, to
    uzgadniasz co tam jest w ofercie. Rzucasz n atackę tyle zł co w cenniku
    i wchodzisz - co najwyżej jak jest brudno, to wychodzisz i możesz
    się awanturować, ale nie pytasz wczesniej co jest w cenie tych kilku
    złotych.
    Tak samo jest z myjnią. Jak chciałbym jakieś wymyślne czynności, to bym
    uzgadniał,
    ale ja potrzebuję zwykłe mycie z odkurzaniem i sprzątaniem wnętrza.
    To mam zakładać, że mają jakiś słabossący odkurzacz i piasku nie bierze
    i piasek zostanie na podłodze? Przecież takich dupereli się nie uzgadnia.