  • Data: 2011-06-10 08:25:59
    Temat: Re: Muzyka w kasku
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.06.2011 amos <g...@g...com> napisał/a:

    > Apropos Sennheiserow, to jestem troche rozczarowany jakoscia (CX300).
    > Jak sie tak dokladnie przyjrzec szczegolom, to wygladaja zupelnie
    > identycznie jak polecane wczesniej Creative.

    Nie znam tych Sennheiserów, ale mam EP630 i jak dla mnie słabo sprawują
    się w kasku, właściwie są ogólnie słabe. Niedawno kupiłem Jabra Rhythm
    i o ile muzycznie jest średnio słabo, to mają 2 zalety. Są na tyle
    małe i dobrze ukształtowane, że nie wypadają łatwo, można założyć
    i zdjąć kask, a słuchawki zostaną. Da się w nich rozmawiać,
    mają mikrofon, nie w trakcie normalnej jazdy, ale po zwolnieniu do
    spacerowej.

    --
    kakmaratgmaildotcom