  • Data: 2011-06-13 20:12:23
    Temat: Re: Muzyka w kasku
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2011 22:56, Johnny pisze:

    > Zwróć tez uwagę by słuchawki dobrze oddawały basy, bo nima to jak se
    > potupać umta umta przy czystnaha ;-)
    >
    > Zdroofka Johnny

    Sorki że dopiero teraz odpowiem:

    Na skuterze dobrze słychać do prędkości maksymalnej czyli ~90 kmh. Mam
    szybę więc może mieć to wpływ. Inna sprawa że jak z kimś rozmawiam to ze
    względów zdroworozsądkowych zwalniam. Przydałaby się regulacja głośności
    w zależności od prędkości. Jak dobrze słychać przy prędkości max to na
    postoju jest trochę głośno (ale wszystko w granicach przyzwoitości) . Co
    do basu to jestem pozytywnie zaskoczony pod względem cena/jakość (*).
    Mam porównanie z zestawem Giro (na narty/deskę) gdzie sam kask (bez
    zestawu) kosztował więcej niż Naxa z zestawem. Do giro zestaw kosztuje
    chyba z 500 pln i nie słysze różnicy (**).

    Dla mnie najistotniejszą rzeczą jest to że bez problemu i szybko
    nawiązuje połączenie. W zasadzie raz ustawiony działa i tyle. Muszę go
    ładować raz na tydzień - do pracy mam 3 min i nie włączam bt. jak jade
    gdzieś dalej to włączam zestaw czasem muze.

    *Nie jestem przedstawicielem firmy Naxa
    *Nie jestem melomanem ani tym bardziej "złotouchym"

    Pzdr