  • Data: 2014-02-14 09:58:00
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości
    >to by było oczywiste, ale przecież ktoś musi pierwsze info o utworze,
    >do takiej bazy danych wrzucić, a ja nie widzę możliwości, nawet nie
    >wiem jaka to baza danych jest. problem z tym też, że mp3 maja rożna
    >kompresje, a ona podejrzewam by wpływała na tworzenie takiego
    >fingerprinta. <rs>

    Wlasnie chodzi o to zeby go tak obliczac, by drobne roznice znikly, a
    zostalo samo sedno.

    Kiedys slyszalem o ciekawej metodzie - analizujemy kolejne "nuty", i
    zapamietujemy tylko dany ton jest nizszy, wyzszy czy taki sam jak
    poprzedni.
    Mozna potem utwor rozpoznac nawet jak ktos go zupelnie nieczysto
    zagwizdze czy zanuci.

    Oczywiscie trzeba takich tonow kilkadziesiat, no i te bogato
    aranzowane utwory moga sie nie poddac latwo analizie.

    J.