  • Data: 2014-02-14 18:11:26
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/14/2014 3:58 AM, J.F wrote:

    > Wlasnie chodzi o to zeby go tak obliczac, by drobne roznice znikly, a
    > zostalo samo sedno.
    >
    > Kiedys slyszalem o ciekawej metodzie - analizujemy kolejne "nuty", i
    > zapamietujemy tylko dany ton jest nizszy, wyzszy czy taki sam jak
    > poprzedni.
    > Mozna potem utwor rozpoznac nawet jak ktos go zupelnie nieczysto
    > zagwizdze czy zanuci.
    >
    > Oczywiscie trzeba takich tonow kilkadziesiat, no i te bogato aranzowane
    > utwory moga sie nie poddac latwo analizie.

    to mniej więcej działa tak jak klatki kluczowe w video. pytanie
    pozostaje nadal, czym się to robi, kto to robi i kto uaktualnia bazy
    danych, w przypadku mało znanych artystów.
    kumpel mnie kiedyś poprosił, żebym mu na urodziny jego panny zrobił
    prosty slideshow z jakaś muzyka, którą sobie wybrał (to chyba Myslowitz
    był). jak tylko wrzuciłem na YT, to w dosłownie w parę minut, miałem
    email z YT, ze wideo zostanie usunięte. nie zostało, ale reakcja była
    błyskawiczna.
    podobnie jak kiedyś wrzuciłem kumplowi maleńki kawałek (niecałe dwie
    minuty) filmu Wolverine z dubbingiem niemieckim. na YT bylo tylko 5
    minut i zostało usunięte, na FB w ogóle się nie pokazało, a dostałem
    info, o pogwałceniu praw autorskich.
    ale mozna na YT ogladac rowniez cale filmy, ktore nadal sa w dystrybucji
    DVD. <rs>