  • Data: 2014-02-14 09:31:29
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    >no właśnie. tez mam takie przeczucie, ale parę razy mi się zdążyło,
    >ze winamp poprawnie rozpoznał fragment kawałka, niszowej kapeli,
    >która wydala płytę w liczbie niewiele ponad stu egzemplarzy na CDR.
    >właśnie dlatego mnie to intryguje. <rs>

    Tak czy inaczej - jakos musial do tej bazy trafic.
    Gracenote ma na swojej stronie opcje wprowadzania przez autorow.

    Moze zespol, moze wydawca, moze fan, moze np kompozytor - ma swoje
    prawa i nie zawaha sie zazadac tantiem ...

    No i pytanie - rozpoznal fragment wg dzwieku (potrafi), czy rozpoznal
    cala plyte po dlugosciach plikow w katalogu.

    J.