eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[Muzeum] BCC55 - uruchamianie programu we wnętrzu innego programuRe: [Muzeum] BCC55 - uruchamianie programu we wnętrzu innego programu
  • Data: 2014-01-21 12:41:23
    Temat: Re: [Muzeum] BCC55 - uruchamianie programu we wnętrzu innego programu
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    b55 nie jest AŻ taki stary (tj jest owszem dosyc
    stary 9nie wiem, jakby mial 75 lat ?;|) ale nie jest
    AŻ tak totalnie nieaktualny (pozwala zupelnie sprawnie pisac programy w c pod win32,
    co prawda z tymi ograniczeniami ze nie generuje kodu sse, najprawdopodobniej linker
    wywali sie gdy chciec zaalokowac zaalokowac za duza ilosc ramu statycznie, ma zepsuty
    cast z floata na inta, pozatym ma
    pewne zalety jakie maja prostsze narzedzia
    nad bardziej rozbudowanymi, a moze i tez inne
    (wazna zaleta jest co warto wymienic ze mi w programowaniu w b55 pod win32 po prostu
    wszystko ładnie działało i działa nadal);
    osobiscie okres pracy z nim (chyba dokładnie 5 i pół roku !) ) wspominam bardzo
    dobrze, na pewno lepiej niz doswiadczenia z VS czy XCode

    teraz po zmianie kompa na troche nowszy (z wyslużonego p4 który działał tez cudownie)
    przesiadlem sie na mingw i poki co jedyną
    zaletą jaką widzę jest to ze generuje ten kod
    w sse (i na pewno ma lepszy generator, choc
    robienie tych wszystkich testów i porownan
    by mnie troche meczylo na razie mi sie nie
    chce), (nie ma zadenj z tych 3 czy 4rech (bo jeszcze bcc nie generuje kodu na x64
    wiadomo) wad bcc32)
    i ma jedna wade ze jestem lekko nieprzyzwyczajony i na przyklad output na konsole z
    kompilacji jakos
    mnie lekko drazni (b55 nie generowal mi niemal zpuelnie nic, poza compilation
    complete) no ale
    nieststy trzeba sie chyba bedzie przesiasc
    (na razie eksperymentuje nie mam nawet nowej
    wersji mingw tylko jakas stara sciagnieta
    zainstalowana pare lat temu (chyba 3.1.0)