  • 1. Data: 2009-08-10 08:59:45
    Temat: Musze sie skonsultowac..
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Co to moze byc?, jesli po rozgrzaniu silnika zaczyna w nim cos klekotac,
    klekot wydobywa sie z gory silnika - czym silnik bardziej rozgrzany tym
    bardziej dzwoni.
    Podczas jazdy dodanie gazu wzmaga klekot, ktory cichnie po puszczeniu
    manetki.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-08-10 13:56:25
    Temat: Re: Musze sie skonsultowac..
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Karambol pisze:
> [...]
    > bardziej dzwoni.
    > Podczas jazdy dodanie gazu wzmaga klekot, ktory cichnie po puszczeniu

    Moim skromnym zdaniem to objawy wybitego łożyskowania wałka rozrządu,
    fsumie dość typowe uszkodzenie w singlach.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-08-10 14:12:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-10 10:59:45 +0200, "Karambol" <m...@w...pl> said:

> [...]
    > bardziej dzwoni.
    > Podczas jazdy dodanie gazu wzmaga klekot, ktory cichnie po puszczeniu

    Zacząłbym od wyjęcia napinacza nierządu i sprawdzenia czy aby łańcuch
    się skończył. W dalszej kolejności luzy i jak Don Pedro napisał -
    łożysko na wałku.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-08-10 14:23:40
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Zacząłbym od wyjęcia napinacza nierządu i sprawdzenia czy aby łańcuch się
    > skończył. W dalszej kolejności luzy i jak Don Pedro napisał - łożysko na
    > wałku.

    Dzieki! Tak wlasnie mi to lozysko chodzilo po glowie. Luzy nastwilem,
    napinacz ma jeszcze prawie pol zapasu - to musi byc to lozysko. Tym
    bardziej, ze klekot dochodzi jakby z pompy wody a przeciez napedza ja walek
    rozrzadu a dzieli go od pompy wlasnie to lozysko.
    Cholera - znowu musze go rozebrac..