  • 1. Data: 2009-08-09 18:28:43
    Temat: Pierwszy motocykl z na LPG:)
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

  • 2. Data: 2009-08-09 21:57:59
    Temat: Re: Pierwszy motocykl z na LPG:)
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

  • 3. Data: 2009-08-09 22:04:55
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Jackare pisze:
    >> http://www.smog.pl/wideo/28158/cz_175nbspz_silnikiem
    _lady_agenci_specjalni_z_borzecina/

    > o kurwa :)
    no,a do tego bez skrzyni i sprzęgła:)
    ale nie pierwszy,widziałem gdzieś ruska z silnikiem Tico czy Matiza tyż
    na gaz,ale tam było lepiej poupychane-chłodnica i butla w koszu

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-08-09 22:57:20
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 9 Sie, 20:28, "Karambol" <m...@w...pl> wrote:
    > http://www.smog.pl/wideo/28158/cz_175nbspz_silnikiem
    _lady_agenci_spec...

    Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ
    175 ;-)

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-08-10 05:08:44
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 10 Sie, 00:57, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ

    niektorych stac na wylozenie 50tys pln na motocykl, inni korzystaja z
    glowy i zdolnosci manualnych
    szacunek dla chlopaka ze mu sie chcialo i udalo - od czegos trzeba
    zaczac
    jakos nikt nie wydziwia jak widzi BossHoss'a, tam tez jest samochodowy
    silnik
    calkiem sporo zapalencow na swiecie wstawia do motocykli samochodowe
    diesle - i sie podziwia bo co? bo to zrobili jacys niemcy czy
    amerykancy, a jak u nas ktos cos zrobi to "o kurwa" i wydziwianie...
    skoro sa u nas skutery na gaz normalnie do kupienia (SM 2/2006) to nie
    ma co robic z tego sensacji

    scibor
    czarna perla CBF500 (moze kiedys wstawie do niej diesla i przerobie na
    gaz, a co...;))

  • 6. Data: 2009-08-10 06:43:45
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    a jak u nas ktos cos zrobi to "o kurwa" i wydziwianie...

    ale moje "o kurwa" to było zdziwienie w pozytywnym tego słowa znaczeniu
    :))). Shakun na całego :)
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2009-08-10 07:48:46
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 10 Sie, 07:08, scibor1 <s...@e...pl> wrote:

    > niektorych stac na wylozenie 50tys pln na motocykl, inni korzystaja z
    > glowy i zdolnosci manualnych
    Nie zacytowałeś najważniejszej części mojej wypowiedzi tzn. ";-)" :-)

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-08-10 13:48:59
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości :
    >Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ
    175 ;-)

    no ale ta butla do gazu mnie rozjebala :)

    --

    Pozdr

    Kucik
    FJ 1200