  • 1. Data: 2009-08-09 21:57:21
    Temat: [priv] Wspomnienie
    Od: kasior <u...@g...pl>

    na Bema nie bywałam zbyt często. potem, juz na Tunelowej - też nie.
    aż któregoś czerwcowego wieczoru ówczesny narzeczony - ten jeden
    jedyny! - powiedział - żegnaj.
    wyszłam, jak stałam. objechałam Warszawę we wszystkie strony i potem,
    w srodku nocy, uryczana, usmarkana, rozhisteryzowana i ujarana
    szlugami trafiłam do 2OO.
    kiedy tylko mnie zobaczył w drzwiach, wziął pod mankiet, zrobił "herbę
    z cytrą" i spytał - "co jest?" wypłakałam mu się w rękaw, wygarnełam,
    wyżaliłam. klepał mnie po plecach, właściwie niewiele mówił. pomógł,
    pomógł jak cholera! nie, żeby uratował mi życie - aż tak źle nie było.
    ale - był katalizatorem, popchnął moje życie w jakimś konkretnym
    kierunku, przyjął ciepło, okazał przyjaźń... to było bardzo dużo!
    przez następne dwa miesiące 2OO były właściwie moim domem. od eksia
    ambitnie się wyniosłam, spałam pokątnie u znajomych, u ciotki czy
    koleżanek z pracy. resztę czasu spędzałam w Pubie.
    tam poznałam masę genialnych ludzi, tam moje dotychczasowe, nieśmiałe
    motocyklowanie zmieniło się w miłość życia. tam szalałam najbardziej,
    stamtąd wyruszaliśmy na wszystki wyjazdy, tam właściwie poznałam
    mojego Męża. tam był zawsze Ojciec Dyrektor i legenda o jego
    "wiecznie_nie_na_chodzie" Indyku, nieśmiertelne "jabłko_z_miętą".

    właściwie nie przyjaciel - ale więcej, niż przyjaciel.
    kumperl, mentor, kolega.
    założyciel, właściciel i menager totalnie niekomercyjnego, ale
    kultowego Pubu Dwa Koła.
    postać legendarna.
    Grisza.

    --