  • 41. Data: 2017-01-04 20:18:51
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Jan 2017 09:13:27 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > Nie uwierzysz, ale to jest minivan :) Porownywalny z B-Max, czy Meriva,
    > ale podobno jest od nich wiekszy (sam cyferek nie sprawdzalem).
    > W USA porownuja go do Mini Countryman'a :)

    Ale nadal jednak MINI. ;)

    > Takie okazje czasem sie trafiaja, ale trzeba miec troche szczescia i
    > juz zupelnie brac co jest bez ogladania sie na marke czy wyglad.

    To prawda, ale żonie ten z opisu się spodobał (mały, oszczędny, z klimą),
    to kupiła. Z salonu ja wyjeżdżałem, bo żonie się nie chciało jechać. Eh,
    śmieszne te kobiety. :D

    > U mnie Skody sa dozywotnio skreslone, po tym jak kiedys zostalem
    > bardzo nieladnie potraktowany w salonie ;P

    Mam podobne doświadczenia odnośnie salonów Skody i Toyoty -- tam się
    zwyczajnie nie chce wracać. Szczególnie do tych paździeżowatych samochodów
    Toyoty. Natomiast przez pryzmat palantów w salonach nie ma się co zrażać do
    samego auta, dlatego po tych doświadczeniach z salonami doszedłem do
    wniosku, że samochodów nie kupuje się w polskich salonach, tylko przez
    brookera z salonu niemieckiego. :P Tak kupowałem swój obecny samochód, i
    tak samo kupię następny. Szczególnie jak mi do Tesli braknie :P to zamówię
    Skodę Superb, choć ze względu na małe przeloty i Octavią bym ostatecznie
    nie pogardził. Niewykluczone że się w końcu złamię i kupię używane auto. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2017-01-04 20:53:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    .pl...

    W dniu 2017-01-03 o 20:44, Lewis pisze:

    >Ja po 16 latach wybrałem Yarisa. Nie z powodu zony. Z powodu wygody i
    >praktyczności.

    >Dojrzejesz i Ty.

    Do yarisa??? Buhahahahhahahahahaha

  • 43. Data: 2017-01-05 10:54:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 20:53, Ghost pisze:
    > Do yarisa??? Buhahahahhahahahahaha

    A jeździłeś kiedyś Yarisem I D4D? :-)

  • 44. Data: 2017-01-05 11:16:20
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 19:22, z pisze:

    > Tak [OT]
    > Dużo ostatnio czytam przy różnych dyskusjach o tym że mąż ma swoje
    > pieniądze a żona swoje. :-)

    Kasa wspólna urzędowo (brak intercyzy), konta osobne. Haseł do jej konta
    nie znam, kiedyś się logowałem, nie zapamiętałem, niepotrzebne mi to.
    Żona robi głównie codzienne zakupy, idzie z jej konta.
    Odemnie idzie to, co nie jest codzień: mechaniki, ubrania, meble, AGD itp.

    Swoje samochody tankujemy za własną kasę.

    Reszta na konto oszczędnościowe, do niedawna w jej banku było
    korzystniej, to przelewałem do niej.
    Teraz u mnie jest o ułamek % lepiej, zbieram więc u siebie.

    > Długie macie staże małżeńskie w takich układach?

    Oficjalnie 3 lata, wcześniej bez papieru jeszcze 2, działało tak samo.

    > Zarabiacie poniżej czy powyżej średniej krajowe?

    Tu się nie wypowiem ;)

    --
    viktorius

  • 45. Data: 2017-01-05 11:35:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    a.pl...

    >A jeździłeś kiedyś Yarisem I D4D? :-)

    Buhahahahhahahahahaha

  • 46. Data: 2017-01-05 11:49:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 11:35, Ghost pisze:
    > Buhahahahhahahahahaha

    To się pochwal. To żaden wstyd. Tu nie musisz być wulgarny. Trzymam
    kciuki. ;-)

  • 47. Data: 2017-01-05 11:52:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pl...

    >To się pochwal.

    yarisem do którego się dojrzewa? zorro, jesteś głupkiem w kazdych warunkach

  • 48. Data: 2017-01-05 12:36:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 11:52, Ghost pisze:
    > yarisem do którego się dojrzewa? zorro, jesteś głupkiem w kazdych warunkach

    Trzymaj fason. Tutaj miałeś być grzeczny i nawet dobrze Ci szło.

  • 49. Data: 2017-01-05 12:44:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 11:16, viktorius pisze:

    > Tu się nie wypowiem ;)

    Czego się wstydzisz? Przecież anonimowo. ;-) Mniej czy więcej?

    A to dość istotne jest.
    Bo prowadzenie dwóch różnych kont już generuje koszty, małe ale zawsze.
    Tak pytam z ciekawości bo średniej nie zarabiam i się długo nie będzie
    zanosić chociaż podobno jestem specjalistą i mój brak w firmie powoduje
    wymierne negatywne koszty :-)
    3 lata to dość mało choć czy po 3 czy obecnych 16 nie widzę zastosowania
    dla takiego podziału. Chyba tylko do ukrywania zaskórniaków a to już
    kłóci się z tym co się przysięgało/ślubowało ;-)

  • 50. Data: 2017-01-05 13:05:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 20:44:51 +0100, Lewis napisał(a):

    > Kurwa w czerwcu się żenię ale za cholerę nie pozwolę żeby to żona
    > wybierała samochód... Mam nadzieję ;)

    Czyli masz jeszcze 6 mies. nadziei.

    --
    //\/\aciek