  • 1. Data: 2012-07-02 20:49:07
    Temat: Multiroom n TV -wersja z 2 TV w mieście i 1 telewizorem na działce?
    Od: marlod <k...@g...pl>

    Witam , zastanawiam się nad multiroomem n TV. Chciałbym na okres letni
    kiedy jestem na działce i tam mam także antenę nTV przenieść dekoder
    master w celu możliwości oglądania n-ki na 1 telewizorze. Czy w związku
    z tym że odłacze dekoder master od dekodera córki, nie będzie możliwości
    oglądania nTV na dekoderze córki? Czy będzie tylko możliwe oglądanie TV
    na dekoderze master?

  • 2. Data: 2012-07-02 20:57:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 02-07-2012 20:49, marlod pisze:
> [...]
    > z tym że odłacze dekoder master od dekodera córki, nie będzie możliwości
    > oglądania nTV na dekoderze córki? Czy będzie tylko możliwe oglądanie TV

    bedzie dzialalo tylko na masterze. jak ma dzialac na obu to musisz miec
    MR premium ...i internet na dzialce. jesli po obu stronach bedziesz mial
    antene, to po VPN poleca tylko uprawnienia. jak talerz tylko przy
    masterze to oprocz uprawnien poleci jeszcze strumien. nie wiem jakiego
    rzedu sa to ilosci danych (za kilka dni przetestuje), ale ktos tu pisal
    ze strumien potrzebuje w porywach ~14Mbit/s

  • 3. Data: 2012-07-02 21:58:31
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-07-02 20:57, K wrote:

> [...]
    > rzedu sa to ilosci danych (za kilka dni przetestuje), ale ktos tu pisal
    > ze strumien potrzebuje w porywach ~14Mbit/s

    OK to prostszym językiem, poradź co najlepiej zrobić. Mam internet
    kablowy stacjonarny na routerze przewodowym w 1.pokoju. W 2 pozostałych
    pokojach chcę podłaczyć telewizory do multiroom nTV i ustawić na nich
    możliwość oglądania naziemnej TV cyfrowej. Antenę nTV mam na balkonie (w
    tej chwili w abonamencie z 1 TV). Po wakacjach rezygnuję w TV kablowej
    na rzecz multiroomu (2 TV) i TV cyfrowej naziemnej. Czy poza talerzem
    n-ki będę musiał podłączyć tradycyjną antenę do odbioru z MUXów i łączyć
    oba telewizory osobnym kabelkiem na cyfrowy sygnał z MUXów, czy też sama
    n-ka w opcji multiroom da mi możliwość odbioru cyfrówki z MUXów. No i
    kolejna sprawa-po co do tego internet skoro nie zamierzam bawić się w
    Internet TV na ekranie, ani nagrywać programy czy wypożyczać VOD.

  • 4. Data: 2012-07-02 22:47:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marlod" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sprawa-po co do tego internet skoro nie zamierzam bawić się w Internet TV
    > na ekranie, ani nagrywać programy czy wypożyczać VOD.

    Ale gadasz o pokojach na działce, czy w domu?
    Bo pytałeś o działkę, więc dostałeś odpowiedź, że aby to działało w domu,
    musiałbyś z działki przesłać INTERNETEM sygnał z dekodera master, do
    dekodera slave który masz w domu.
    Masz internet na działce?

  • 5. Data: 2012-07-03 06:16:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-07-02 20:49, marlod pisze:
> [...]
    > z tym że odłacze dekoder master od dekodera córki, nie będzie możliwości
    > oglądania nTV na dekoderze córki? Czy będzie tylko możliwe oglądanie TV

    to masz czy się zastanawiasz?
    dalej piszesz o dwóch dodatkowych dekoderach i tv naziemnej.
    jak weźmiesz multiroom premium to możesz mieć tylko 2 dekodery
    (razem z głównym), a przy standard do 6.
    jak weźmiesz standard, również musisz połączyć je ze sobą
    kablem sieciowym, ale dekodery slave pobierają uprawnienia
    co ok 2 godz. więc bierzesz taki na działkę, oglądasz a po
    2 godzinach reset i dalej oglądasz.
    niestety dekodery dawane do mr standard nie mają dvb-t, mają
    je tylko te do mr premium.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 6. Data: 2012-07-03 06:23:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-07-02 21:58, marlod pisze:
> [...]
    > oba telewizory osobnym kabelkiem na cyfrowy sygnał z MUXów, czy też sama
    > n-ka w opcji multiroom da mi możliwość odbioru cyfrówki z MUXów.

    tak, do telewizji naziemnej musisz mieć osobną antenę.
    mało tego - osobny kabel.
    multiroom nie ma nic wspólnego z tv naziemną.

    > No i
    > kolejna sprawa-po co do tego internet skoro nie zamierzam bawić się w
    > Internet TV na ekranie, ani nagrywać programy czy wypożyczać VOD.

    nie musisz mieć internetu, musisz połączyć dekodery tak jak łączy się
    komputery w sieć i mając router najprościej jest włączyć je w tę samą
    sieć, ale nie musisz - wystarczy jak połączysz je bezpośrednio.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux