  • 1. Data: 2012-06-30 21:58:48
    Temat: nPremium wykupione ale płatne
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Dzisiaj się trochę wkurzyłem na nkę. Mam niby wykupiony kanał nPremium3
    i nPremium4 (jako pozostałość po nFilm) i dzisiaj na nPremium3 jest
    jakieś boks - i zakodowany na zasadzie Pay-Per-View. Wkurzyłem się, bo
    jak płacę to niby powinien być chyba. A PPV to niech sobie puszczają na
    innych kanałach ... eh...

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======