eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaMultiroom n TV -wersja z 2 TV w mieście i 1 telewizorem na działce?Re: Multiroom n TV -wersja z 2 TV w mieście i 1 telewizorem na działce?
    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Multiroom n TV -wersja z 2 TV w mieście i 1 telewizorem na działce?
    Date: Mon, 02 Jul 2012 20:57:24 +0200

    W dniu 02-07-2012 20:49, marlod pisze:
    > Witam , zastanawiam się nad multiroomem n TV. Chciałbym na okres letni
    > kiedy jestem na działce i tam mam także antenę nTV przenieść dekoder
    > master w celu możliwości oglądania n-ki na 1 telewizorze. Czy w związku
    > z tym że odłacze dekoder master od dekodera córki, nie będzie możliwości
    > oglądania nTV na dekoderze córki? Czy będzie tylko możliwe oglądanie TV
    > na dekoderze master?

    bedzie dzialalo tylko na masterze. jak ma dzialac na obu to musisz miec
    MR premium ...i internet na dzialce. jesli po obu stronach bedziesz mial
    antene, to po VPN poleca tylko uprawnienia. jak talerz tylko przy
    masterze to oprocz uprawnien poleci jeszcze strumien. nie wiem jakiego
    rzedu sa to ilosci danych (za kilka dni przetestuje), ale ktos tu pisal
    ze strumien potrzebuje w porywach ~14Mbit/s