  • 1. Data: 2012-06-30 22:46:08
    Temat: Rozdzielczość obrazu w n TV
    Od: marlod <k...@g...pl>

    Szlag mnie trafia bo co jakiś czas mimo obrazu 16/9 we wszystkich
    kanałach w nTV pojawia się pasel czarny u góry i dołu obrazu. Muszę
    wchodzić w opcje-> format obrazu-> i zmieniać z Normalny na
    Rozciągnięcie. Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Dlaczego obraz
    się spłaszcza na wszystkich kanałach i trzeba co jakiś czas od nowa
    ustawiać "Rozciągnięcie" ???

  • 2. Data: 2012-06-30 22:58:07
    Temat: Re: Rozdzielczość obrazu w n TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 30.06.2012 22:46, marlod wrote:
> [...]
    > Rozciągnięcie. Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Dlaczego obraz
    > się spłaszcza na wszystkich kanałach i trzeba co jakiś czas od nowa

    a jaki tryb masz w ustawieniach?
    panorama czy standard?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-06-30 23:34:25
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-06-30 22:58, pawell32 wrote:

    > a jaki tryb masz w ustawieniach?
    > panorama czy standard?

    a czy ja wiem? mam Philipsa LCD PFL32cale i standardowy dekoder nTV. 2
    piloty, 1 do nTV i za jego pomocą muszę zmieniać ustawienia obrazu bo
    wskazują pasku i obraz się staje płaski;)

  • 4. Data: 2012-06-30 23:39:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 23:34:25 +0200, marlod napisał(a):

    > a czy ja wiem? mam Philipsa LCD PFL32cale i standardowy dekoder nTV. 2
    > piloty, 1 do nTV i za jego pomocą muszę zmieniać ustawienia obrazu bo
    > wskazują pasku i obraz się staje płaski;)

    pytanie brzmiało jaki typ telewizora masz w ustawieniach dekodera

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-06-30 23:43:03
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-06-30 23:39, Waldek Godel wrote:

    > pytanie brzmiało jaki typ telewizora masz w ustawieniach dekodera

    a jak to sprawdzic? Menu na dekoderze?? Moze rozdzielczosc powinienem
    zmienic w ustawieniach dekodera?

  • 6. Data: 2012-07-01 00:06:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 23:43:03 +0200, marlod napisał(a):

    > a jak to sprawdzic? Menu na dekoderze?? Moze rozdzielczosc powinienem
    > zmienic w ustawieniach dekodera?

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

  • 7. Data: 2012-07-01 10:36:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 30.06.2012 23:43, marlod wrote:

    > a jak to sprawdzic? Menu na dekoderze?? Moze rozdzielczosc powinienem
    > zmienic w ustawieniach dekodera?

    nie rozdzielczość, a format obrazu.
    menu - ustawienia - ustawienia tv -> panoramiczny.
    pod tym masz jeszcze tryb obrazu -> bez zmian, rozciągnięcie
    i powiększenie.
    to jest to samo co po przyciskiem opcje, lecz jako ustawienia
    globalne. pod przyciskiem opcje masz ustawienia indywidualne
    do każdego kanału.
    sądzę, że w menu masz ustawiony tv standard (4:3) stąd te pasy,
    poza tym philips ma automatyczne ustawianie obrazu, więc też
    może mieszać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-07-01 21:48:08
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-07-01 10:36, pawell32 wrote:

    > nie rozdzielczość, a format obrazu.
    > menu - ustawienia - ustawienia tv -> panoramiczny.
    > pod tym masz jeszcze tryb obrazu -> bez zmian, rozciągnięcie
    > i powiększenie.

    Pomogło ! Dzięki ! Musiałem tylko PIN sobie przypomnieć do ustawień TV:)