    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Multimedia - skok na numerację
    Date: Tue, 15 Dec 2009 10:36:20 +0100
    <hfme11$7ac$1@news.onet.pl> <hfnvk6$2uh$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hfumls$s3m$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hfvsv0$9n1$2@inews.gazeta.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hg02r8$6n$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hg53qs$7d6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hg6h0m$52j$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > A co w niej takiego specyficznego? Jakie mają szczególne potrzeby
    > marketingowe?

    IMHO jest tak, że (pomijając specpotrzeby typu kombi czy minivan)
    taksówka jest taksówka i w sumie każda jest równie dobra (ceny w
    poszczególnych miastach korporacje mają chyba na ogół zbliżone). Jedyne
    co wyróżnia korporacje, to nazwa i właśnie "główny" nr telefonu i klient
    musi być "urobiony" tak aby w/w kojarzył. Gdyby istniał jakiś niezależny
    superdyspozytor dla wszystkich korporacji i zamawiałoby się proszę
    "TurboTaxi na Zadupną 13" to numery byłby zbędne. A tak, to klientowi
    trzeba jeszcze wmówić jakiś numer telefonu, który będzie pamiętał albo
    wklepie do pamięci telefonu - a łatwiej wmówić jest numer krótszy.

    Zaznaczam, że to są oczywiście tylko moje luźne przemyślenia, niepoparte
    żadnymi badaniami :-).

    > Szczerze mówiąc, ja to już się pogubiłem i nie pamiętam jak w tej chwili
    > wyglądają numery taksówek. Ale mam od lat wpisany w komórce telefon do
    > sąsiada taksówkarza. Nie tego od korporacji, tylko takiego indywidualnego.
    > Teraz mam granicę drugiej strefy 50 metrów od domu, ale kiedyś to było
    > z pięć kilometrów, a on nie liczył za dojazd i zawsze był gotów przywieźć
    > z każdego miejsca w Warszawie za normalne pieniądze.

    Moja żona ma wpisane 2 numery taksówkarzy (i jest to 2/3 stanu taksówek
    w naszej 40-tysięcznej wiosce :-)).

    Przemek