  • 1. Data: 2003-07-11 08:31:28
    Temat: Multimedia Polska - zaczyna sie krztusic
    Od: "mixer" <m...@b...com>

    Od roku do tej pory nie zauważyłem, żeby ktokolwiek marudził na usługi
    internetowe Multimedia (wcześniej TV kablow Szelsat).

    To teraz ja pomarudzę, (o ile się przepchnę przez kolejkę moderowanych)
    Od Lipca zaczęło się zmnieniać nagorsze.
    Sieć zagłusza sygnał - takie jest oficjalne stanowisko w Call Center pod
    0801.......
    Czasem całkiem skutecznie to robi przez kilka godzin dziennie. Najczęściej w w
    nocy lub nad ranem.
    AFAIK zaczęło się sypać po zmianie reguł (oprogramowania?) na serwerach Proxy.
    - nie bardzo wiem jaki to ma związek ze znikaniem sygnału, ale wrażenie, że
    raczej niewielki.

    Zastanawiam się, czy to przypadłośc ogólnopolska, czy tylko w niektórych
    rejonach tak się trafia?
    Lublin, Gdynia, Toruń, Kutno, Darłowo?

    Mixer-Bartek-tel. 0601 611 7...@b...com
    Przesadzacie dodając do adresu wkładki antyspamowe?

  • 2. Data: 2003-07-11 09:19:21
    Temat: Re: Multimedia Polska - zaczyna sie krztusic
    Od: e...@d...art.pl

    mixer <m...@b...com> wrote:

> [...]
    > - nie bardzo wiem jaki to ma związek ze znikaniem sygnału, ale wrażenie, że

    Torun. Tez slyszalem o 'slabym sygnale', ale jak na razie wszystko ladnie
    chodzi. Jedynie mialem pewne problemy w czerwcu, przestoje rzedu
    1-2h/tydzien. W lipcu sie jeszcze nie zdarzylo.

    Pzdr

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++) O? M?

  • 3. Data: 2003-07-11 09:46:08
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Fri, 11 Jul 2003 08:31:28 +0000 (UTC)
    From: mixer <m...@b...com>
    > Od roku do tej pory nie zauważyłem, żeby ktokolwiek marudził na usługi
    > internetowe Multimedia (wcześniej TV kablow Szelsat).

    Może nie na tej grupie, ale na mordpliku mają złą opinię m.in. ze względu
    na spamerów, którzy u nich od dawna siedzą.

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 4. Data: 2003-07-11 11:23:37
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    mixer wrote:

> [...]
    > raczej niewielki.
    >
    > Zastanawiam się, czy to przypadłośc ogólnopolska, czy tylko w niektórych

    U mnie problemów nie ma z wyjątkiem przypadłości z DHCP. Pod Win9x (a
    znajomy mówi, że pod W2K również) są problemy z odnowieniem IP jeśli nie
    używasz komputera dłużej niż ok. 12 h. Wówczas trzeba ręcznie odpalić
    winipcfg, kliknąć "Odnów" i poczekać kilka minut aż to zadziała.

    Pod Linuksem odnawianie działa chyba nieco lepiej ale nie udało mi się
    tego w pełni przetestować.

    Zjawisko prawdopodobnie jest uzależnione od modemu kablowego, być może
    nieodpowiednia wersja firmware, albo coś.

    Mieszkam w Gdyni.

    Wanted

    --
    Sąd kapturowy pl.news.mordplik:
    http://kkk.wanted.eu.org/

  • 5. Data: 2003-07-11 12:29:07
    Od: "mixer" <m...@b...com>

    osobnik "Marcin Sochacki" <w...@s...bg.univ.gda.pl> wystukał:

> [...]
    |
    | Zjawisko prawdopodobnie jest uzależnione od modemu kablowego, być może
    | nieodpowiednia wersja firmware, albo coś.

    Motorola, Thomson czy jeszcze inny wynalazek?
    Chętnie bym się dowiedział którego modemu (firmware'u) wystrzegać się na
    przyszłość.

    _______________________________________
    Bartek --- tel. 0601 611 777 --- m...@b...com
    _______________________________________

  • 6. Data: 2003-07-11 20:06:51
    Od: "Mateusz Papiernik" <m...@m...net>

    > Motorola, Thomson czy jeszcze inny wynalazek?
    > Chętnie bym się dowiedział którego modemu (firmware'u) wystrzegać się na
    > przyszłość.

    Domyślnie Multimedia (w Łodzi przynajmniej) instaluje Motorole,
    internet z tej firmy ma moja ciocia, i jak tam bywam to nie widze
    zadnych problemow, trasy pakietow sa ladne, pingi rowniez, calosc
    sieci funkcjonuje sprawnie.

    M.

  • 7. Data: 2003-07-11 20:06:58
    Od: jarek <n...@z...com.pl>

    Marcin Sochacki wrote:

> [...]
    >
    > Zjawisko prawdopodobnie jest uzależnione od modemu kablowego, być może
    > nieodpowiednia wersja firmware, albo coś.

    Jesli za DHCP robi CNR to polecam w zakładce ADVANCED dla SCOPE XXX
    PROPERTIES zaznaczyc "make this scope a secondary" - dokładniejsze info
    na www.cisco.com. Wiadomosc oczywiscie dla admina sieci.

    Pozdrawiam Jarek

  • 8. Data: 2003-07-12 06:16:05
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Dominik 'Rathann' Mierzejewski"
    <d...@u...rangers.eu.org> ihn
    news:belvvt$be5$2@aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.internet.polip

    > Może nie na tej grupie, ale na mordpliku mają złą opinię m.in.
    > ze względu na spamerów, którzy u nich od dawna siedzą.

    Właśnie kupili od Tepsy ich kablówki (jakieś 60 tysięcy abonentów)
    w całej Polsce wraz z dobrodziejstwem inwentarza. O ile nie mogłem
    narzekać na jakość usług w Tepsie (w Olsztynie rozdawali modemy
    Motoroli), to czytając ten wątek zaczynam się obawiać nie tylko o
    transfery etc., ale również (chyba bardziej) o ewentualne hurtowe
    blokowanie klientów MP za tolerowanie spamu.

    Gdyby ktoś miał jakieś przecieki co do planów MP na właśnie
    "podbitych" terytoriach, to będę dźwięczny :o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 9. Data: 2003-07-13 08:43:00
    Od: Wojciech Strzelecki <f...@m...put.poznan.pl>

    On Fri, 11 Jul 2003, jarek wrote:

    > Jesli za DHCP robi CNR to polecam w zakładce ADVANCED dla SCOPE XXX
    > PROPERTIES zaznaczyc "make this scope a secondary" - dokładniejsze info
    > na www.cisco.com. Wiadomosc oczywiscie dla admina sieci.

    A ja polecam wogole odejscie od CNR. Po co samemu tworzyc sobie problemy
    ;>

    --
    Wojciech Strzelecki