  • 11. Data: 2003-09-03 21:16:29
    Temat: Re: Multimedia Polska
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Sep 2003 18:37:00 +0000 (UTC), w
    <s...@s...yarwa.no-ip.org>, Jaroslaw Puchala
    <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> napisał(-a):

    > Heh, to i tak lepiej jak 10 kolesi na jednym SDI, nie uważasz???

    Dlaczego to lepiej z definicji? Zależy co oni robią...

    > Albo 400
    > userów na 2Mbit Polpak'a.

    Akurat to jest bezdyskusyjnie lepsze :]

    > Zresztą znam paru providerów którzy również oferują 64Kbit/s, ale to głownie w
    > małych miasteczkach.

    No to rzeczywiście jest kogo naśladować...

  • 12. Data: 2003-09-03 21:16:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Sep 2003 18:37:32 +0000 (UTC), w <bj5cb8$68j$1@news.onet.pl>, "Skuti"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ;).
    >
    > ja jestem szczerze podlamany bo moj provider dawal 768k a teraz co ja zrobie

    Dalej będziesz pisał na newsy... ale teraz tylko to :P

  • 13. Data: 2003-09-03 21:16:58
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Skuti" <s...@p...onet.pl> ihn
    news:bj5cb8$68j$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.internet.polip

    > ja jestem szczerze podlamany bo moj provider dawal 768k a teraz
    > co ja zrobie ze 128k

    Starzy userzy mają podobno mieć takie same warunki, jak w TPSA,
    ale profilaktycznie zadzwoń do BOK i się dopytaj. Jeśli będzie tam
    siedział kretyn ciagle powtarzajacy, że nic nie wie i przeprasza,
    to zadzwoń później - może ktoś go zmieni.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 14. Data: 2003-09-03 23:53:28
    Od: Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    On Wed, 3 Sep 2003 21:16:29 +0000 (UTC), Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    wrote:

    > Dlaczego to lepiej z definicji? Zależy co oni robią...

    Coby nie robili to i tak lipa ;)

    > Akurat to jest bezdyskusyjnie lepsze :]

    E no nie przesadzasz?? Zakładając, że raptem 30% z tej liczby siedzi na raz
    online to jest jakies 120 userów, dynamiczny podział pasma i każdy dostaje 16Kbit/s
    ( zirka ;), no chyba ze korzystaja z samego www i maja proxy itp itd

    > No to rzeczywiście jest kogo naśladować...

    True ;)

    --
    Jaroslaw Puchala yarwa (at) yarwa (dot) no-ip (dot) org
    "Ważniejsze jest robić to, co się powinno robić niż robić dobrze, to co

  • 15. Data: 2003-09-04 08:28:56
    Od: "Skuti" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > siedział kretyn ciagle powtarzajacy, że nic nie wie i przeprasza,
    > to zadzwoń później - może ktoś go zmieni.

    gwarantuja mi do pierwszego kwartalu 2004 parametry lacza ktore
    mam obecnie... a pozniej kto to wie ponoc maja schodzic do 128k
    oj czarno to widze tylko mi pozostanie wyplakanie sie na grupie ;)

    Pozdro Skuti

  • 16. Data: 2003-09-04 10:13:27
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Skuti" <s...@p...onet.pl> ihn
    news:bj68a5$32q$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.internet.polip

    > gwarantuja mi do pierwszego kwartalu 2004 parametry lacza ktore
    > mam obecnie... a pozniej kto to wie ponoc maja schodzic do 128k

    To zacznij mówić, że to jest pogorszenie warunków umowy, którą
    miałeś z TPSA etc., a potem dodaj że w okolicy masz innych ISP,
    którzy 128 dadzą Ci za 1/4 ceny. Jeśli usłyszą sporą ilość takich
    aluzji, to prędzej czy później będą musieli sprawę przemyśleć.

    Z innej bajki - pytałem, kto akceptował stronę, z której nie można
    się niczego dowiedzieć, która jest brzydka i która nie działa pod
    czymś innym, niż MSIE. Odpowiedzieli mi, że marketing i że pracują
    nad nową wersją strony, ale tam też będą najwięcej do powiedzenia
    mieli marketingowcy... czyli możemy się spodziewać wszystkiego.

  • 17. Data: 2003-09-04 15:31:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Sep 2003 23:53:28 +0000 (UTC), w
    <s...@s...yarwa.no-ip.org>, Jaroslaw Puchala
    <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> napisał(-a):

    > Coby nie robili to i tak lipa ;)

    Lipa to już jest 64kpbs :)

> [...]
    > ( zirka ;), no chyba ze korzystaja z samego www i maja proxy itp itd

    30% to raczej pesymistyczne założenie, zresztą wtedy robi się już cache.

    ;)