  • 31. Data: 2012-07-19 21:45:03
    Temat: Re: Multaradar -fotka
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 21:41:19 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >No jeśli sam jeździ autem - to i owszem :)

    Nie ma żadnego znaczenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2012-07-19 21:49:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-07-19 20:00, J.F wrote:

    > Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !

    Jak na multanove, to fotka jest wzorcowo niepodwazalna - obraz
    ma taka skale podzialu, ze pojazd zlapal sie w centralne 1/3
    kadru, a to w tym urzadzeniu oznacza prawidlowy pomiar.

    --

    memento lorem ipsum

  • 33. Data: 2012-07-19 21:51:11
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-19 21:33, Arbiter pisze:
    > na moim nic nie widac- samochod elegancko ale na zblizeniu to jedyne co
    > widac to zarys kierownicy:)

    Jeśli Ty prowadziłeś to mandat się należy, szkoda, że nie podwiozłeś
    Ahmeda zamieszkałego w Somalii i nie dałeś mu poprowadzić, wtedy on by
    dostał mandat. No ale jeśli to Ty prowadziłeś, to pech i trzeba płacić.

  • 34. Data: 2012-07-19 22:04:01
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g>

    > Jak na multanove, to fotka jest wzorcowo niepodwazalna - obraz
    > ma taka skale podzialu, ze pojazd zlapal sie w centralne 1/3
    > kadru, a to w tym urzadzeniu oznacza prawidlowy pomiar.

    Multaradar to nowa wersja Multanovy?

    Przyszła mi jeszcze jedna myśl - skoro jestem tak pięknie w kadrze a nic nie
    było wycinane, to co - samochod jadący wolnym pasem przy tej samej
    ogniskowej w ogole nie był by mierzony i fotografowany? Nie zmieściłby się w
    kadrze. Więc moze troszkę podcieli zdjęcie, a na wolnym pasie moze wtedy
    kogos widac? :D

  • 35. Data: 2012-07-19 22:53:15
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-07-2012 o 19:34:00 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    > Dosta?em fotke od wie?niaków, cena do?ae uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
    >
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    >
    > my?licie ?e mo?na sie do czego? przyczepiae?

    jedziesz lewym pasem tylko 88

  • 36. Data: 2012-07-19 23:02:17
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Nie ma żadnego znaczenia.

    Mozesz cos wiecej? Kto dostanie punkty jak nie wiadomo kto jechal?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 37. Data: 2012-07-19 23:16:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2012 21:24:41 +0200, Arbiter napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
    >
    > Odmawiać bez argumentów nie bedę. Prawdęmówišc nie czuję się za bardzo
    > skrzywdzony tym pomiarem.

    Zaplacisz, to z zarobionych pieniedzey kupia sobie drugi FR, twoj wybor :-)

    A argument podsunalem.

    > Jedyne co mi przychodzi to że zdjęcie jest
    > kadrowane a wolniejszym pasem mógł ktoœ jechać szybciej ode mnie i to jego
    > pomiar. Ale czy to realne że fotka jest kadrowana?

    Raczej nie, bo napisy z lewego gornego rogu chyba powinny przypadac na lewy
    gorny rog.

    > I pomyœleć że mimi ecodrivingu
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/493252.html
    > cišgle mandaty...
    > CB radio nie pomogło. Nawet nie wiem kiedy tš fotke zrobili. Jak żyć?

    Jezdzic jeszcze bardziej ekologicznie :-P

    J.

  • 38. Data: 2012-07-19 23:32:50
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-19 21:43, jerzu pisze:

    > Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)

    Trójnóg. W Wanatach obowiązkowo max 80, tam nie wiadomo za którym
    słupkiem, koszem na śmieci czy barierką stoi ten trójnóg. I stoi
    praktycznie codziennie przez ładnych parę godzin. Lokalni i TIRowcy już
    nawet na CB nie informują. Tak samo, jak o bardzo często załadowanym FR
    na skrzyżowaniu przy Polaczku (salon Opla).

  • 39. Data: 2012-07-20 04:10:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

    A co w tym zlego? Po co mialby to robic?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 40. Data: 2012-07-20 08:54:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli Ty prowadziłeś to mandat się należy,

    > No ale jeśli to Ty prowadziłeś, to pech i trzeba płacić.

    KAPELUSZ PLONK WARNING