  • 21. Data: 2012-07-19 21:18:13
    Temat: Re: Multaradar -fotka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Thu, 19 Jul 2012 20:00:55 +0200, "J.F"
    >Ma określony kierunek poruszania się auta, które zostało zmierzone.
    >Na
    >czarnym pasku, pozycja DIR.

    Niewazne - tamto auto moglo zaklocic pomiar.

    No i metalowe elementy w polu pomiarowym, ale to niech juz instrukcja
    wyjasni ... choc w sumie jest szansa ze mocno zawyza odczyt.

    J.

  • 22. Data: 2012-07-19 21:19:30
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
    > Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
    >
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    >
    > myślicie że można się do czegoś przyczepić?

    SM Kamienica Polska ?
    Kolega też kiedyś dostał od nich fotkę :) tyle że jak on dostał to było
    widać i kto kierował i kto siedział obok ;)

    Pozdro !

  • 23. Data: 2012-07-19 21:24:41
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Odmow, w imie zasad :-)

    Odmawiać bez argumentów nie bedę. Prawdęmówiąc nie czuję się za bardzo
    skrzywdzony tym pomiarem. Jedyne co mi przychodzi to że zdjęcie jest
    kadrowane a wolniejszym pasem mógł ktoś jechać szybciej ode mnie i to jego
    pomiar. Ale czy to realne że fotka jest kadrowana?

    I pomyśleć że mimi ecodrivingu
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/493252.html
    ciągle mandaty...
    CB radio nie pomogło. Nawet nie wiem kiedy tą fotke zrobili. Jak żyć?

  • 24. Data: 2012-07-19 21:26:17
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-07-19 21:16, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości

    > jakos od czerwca jest nowy taryfikator i teraz to juz jest 100-200. ale
    > nadal 2pkt

    Dostałem go jakoś w drugiej połowie czerwca.

    Pozdro !

  • 25. Data: 2012-07-19 21:29:31
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > wiadomości

    > jakos od czerwca jest nowy taryfikator i teraz to juz jest 100-200. ale

    Dokładnie 23.06

    Pozdro !

  • 26. Data: 2012-07-19 21:32:36
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F wrote:

    > No ba, sprawdzone wzorce
    > http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Postal_In
    spection_Service

    > Przyjda noca, kolbami w drzwi zalomoca ... czy zaplacil pan abonament
    > RTV ? :-)

    Lomotac to i unas beda (albo strasza, ze beda).
    No ale to by bylo na tyle.

    Chyba, ze ktos ich wpusci do mieszkania, to jego problem.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 27. Data: 2012-07-19 21:32:41
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości

    > Dokładnie 23.06

    data wykroczenia czy data pisma?

    "Kierowco, uważaj! Już od 9 czerwca obowiązują nowe przepisy o ruchu
    drogowym"
    Tak czy inaczej nic tylko się cieszyc z 50 zł.

    Może i ja zadzwonię pogadać z nimi? :)

  • 28. Data: 2012-07-19 21:33:22
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości

    > SM Kamienica Polska ?

    zgadza się

    > Kolega też kiedyś dostał od nich fotkę :) tyle że jak on dostał to było
    > widać i kto kierował i kto siedział obok ;)

    na moim nic nie widac- samochod elegancko ale na zblizeniu to jedyne co
    widac to zarys kierownicy:)

  • 29. Data: 2012-07-19 21:41:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-19 20:43, jerzu pisze:

    > Nie ma takiej potrzeby.

    No jeśli sam jeździ autem - to i owszem :)

  • 30. Data: 2012-07-19 21:43:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 21:19:30 +0200, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    >SM Kamienica Polska ?

    Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280