  • 1. Data: 2012-07-19 00:00:55
    Temat: z cyklu bezwypadkowe... z forum mazdy:-)
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    znajdz podobieństwa (poza VINem)
    http://moto.allegro.pl/mazda-5-2-0-benz-klimatronic-
    7-mio-osobowy-i2471444730.html

    http://www.ditonet.dk/prosearch/itemdetails.aspx?fir
    ma=HAMME&kort=E0051&stam=E0051&pics=05BFILPR

    oryginalny wątek:
    http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=120&t
    =139120

    (może ktoś to zarchiwizować dla potomnych)
    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2012-07-19 09:04:11
    Temat: Re: z cyklu bezwypadkowe... z forum mazdy:-)
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 19-07-2012 00:00, uciu pisze:
> [...]
    > http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=120&t
    =139120

    > (może ktoś to zarchiwizować dla potomnych)

    dzwonilem do oszusta zeby z nim pojechac, ale twierdzi ze juz sprzedana.

  • 3. Data: 2012-07-19 09:12:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Imię i nazwisko nabazgrał(a):

    7-mio-osobowy-i247144
    ma=HAMME&kort=E0051&s
    =139120
    > dzwonilem do oszusta zeby z nim pojechac, ale twierdzi ze juz sprzedana.

    W archiwum już jest :) tylko że u nas może 0.5% ludzi przy kupnie auta
    sprawdza VIN ... reszta wierzy w cuda.

    A takich aut jak ta Mazda to mam kilka dziennie na stronie :(

    http://otomoto.pl/bmw-328-C23933679.html

    Samochód ten jest bezwypadkowy, pierwszy właściciel, w idealnym stanie
    technicznym i nie wymaga żadnych nakładów finansowych.
    Nr VIN: WBAPK5C55AA599872
    Sam sprawdź stan tego samochodu. Samochód ma udokumentowany przebieg i
    historię przeglądów w ASO. Kupujący otrzymuje fakturę VAT 23%.

    No i sam sprawdziłem:

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/59-ocena-auta/2772
    1-proba-o-zdekodowanie-vin-bmw

    Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu
    Data: 2010-03-23
    Tytuł: Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE)
    Uszkodzenia: Uszkodzony bok pojazdu
    Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA - USA)

    Zdjęcia po zalogowaniu dla czepialskich.

  • 4. Data: 2012-07-19 09:27:50
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <ju8c0h$ilc$1@inews.gazeta.pl>
    Chris <s...@s...net> wrote:

    > A takich aut jak ta Mazda to mam kilka dziennie na stronie :(
    >
    > http://otomoto.pl/bmw-328-C23933679.html
    >
    > Samochód ten jest bezwypadkowy,

    W Polsce. ;-)

    > pierwszy właściciel,

    W Polsce. ;->

> [...]

    > Tytuł: Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE)
    > Uszkodzenia: Uszkodzony bok pojazdu
    > Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA - USA)

    AutoCheck teoretycznie twierdzi 2010-02-23.
    https://www.nicb.org/theft_and_fraud_awareness/vinch
    eck/vincheck

    --
    Jacek Politowski

  • 5. Data: 2012-07-19 09:45:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek Politowski nabazgrał(a):

    > W Polsce. ;-)

    Ja to wiem :)

    > W Polsce. ;->

    No i zawsze o dziwo auto jest kupione w salonie :) Zawsze mnie ciekawiło
    gdzie poza salonem można kupić nowe auto ...

    1-proba-o-zdekodowani
    > AutoCheck teoretycznie twierdzi 2010-02-23.
    > https://www.nicb.org/theft_and_fraud_awareness/vinch
    eck/vincheck

    To nie jest AutoCheck tylko NICB a AC, Carfax, Cargo i każdy inny pośrednik
    bierze dane z National Motor Vehicle Titling Information System (NMVTIS)

    W AC dokłądnie jest to tak zapisane:
    03/23/2010 EASTERN REGION
    Auto Auction AUCTION ANNOUNCED AS SALVAGE, EXTENT OF DAMAGE UNKNOWN

  • 6. Data: 2012-07-19 09:54:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Lip, 09:45, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    Polsce. ;->

    > No i zawsze o dziwo auto jest kupione w salonie :) Zawsze mnie ciekawiło
    > gdzie poza salonem można kupić nowe auto ...

    np. w supermarkecie ;)

    http://superauto24.se.pl/auto/samochod-z-supermarket
    u-auchan-wprowadza-auta-do-s_147084.html

    WS

  • 7. Data: 2012-07-19 10:03:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    WS nabazgrał(a):

    > On 19 Lip, 09:45, "Chris" <s...@s...net> wrote:
> [...]

    Szacun ... tylko że pewnie Auchan bierze od dealera po odpowiednio niskiej
    cenie a sam jest tylko pośrednikiem bo nie można zamówić ziemniaczków,
    kefirku i auta ... auto tylko osobiście :(

  • 8. Data: 2012-07-19 10:10:44
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-19, Chris <s...@s...net> wrote:
    > No i zawsze o dziwo auto jest kupione w salonie :) Zawsze mnie ciekawiło
    > gdzie poza salonem można kupić nowe auto ...

    To akurat nie problem. Możesz kupić je na aukcji albo od pośrednika.
    Albo zamówić u producenta z dostawą do domu.

    Z drugiej strony: oczywiście nie ma problemu z kupieniem w salonie
    samochodu używanego, ale to uwiarygadnia sprzedawcę (no i generalnie
    chyba wolałbym używkę z salonu niż z jakiegoś komisu pod miastem :)).

    pozdrawiam,
    PK

  • 9. Data: 2012-07-19 10:14:47
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.07.2012 09:27, Jacek Politowski pisze:

    > W Polsce. ;-)

    W Polsce czy nie.. wypadek to gdy są szkody na ludziach, może nie było a
    wtedy to zwykła kolizja a nie wypadek, więc prawdę piszą:P
    W allegro powinien być jeszcze ptaszek "bezkolizyjny"

  • 10. Data: 2012-07-19 10:24:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    PK nabazgrał(a):

    > To akurat nie problem. Możesz kupić je na aukcji albo od pośrednika.

    Nowe ?? pośrednik ma z regóły od dealera tylko mając dobre umowy ma wysokie
    rabaty.

    > Albo zamówić u producenta z dostawą do domu.

    Paczką a jak się nie spodoba to do 10 dni zwrot bez podania przyczyny :)

    > Z drugiej strony: oczywiście nie ma problemu z kupieniem w salonie
    > samochodu używanego, ale to uwiarygadnia sprzedawcę (no i generalnie
    > chyba wolałbym używkę z salonu niż z jakiegoś komisu pod miastem :)).

    Ja już się wyleczyłem z komisów i następne auto albo nowe albo od delera np.
    po leasingu. Tak kupiliśmy CEED'a od dealera po lesingu, wszystko
    udokumentowane z papierami do tego dali poza gwarancją fabryczną 1 rok
    własnej na całe auto. Auto było lekko zarysowane ale w ramach ceny wszystko
    naprawili, dołaczyli zdjęcia jak wyglądało przez malowaniem ... ogólnie
    zakup udany.