  • 41. Data: 2012-07-20 08:57:20
    Temat: Re: Multaradar -fotka
    Od: G-Jaro <g...@w...pl>

    On 19 Lip, 19:34, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
    >
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    >
    > myślicie że można się do czegoś przyczepić?

    Ja bym powiedzial, że ewidentnie pamiętasz, że zatrzymałeś się żeby
    przepuścic pieszego nadchodzącego z lewej strony (co widac na zdjęciu)
    i właśnie S(t)rasz to bezczelnie wycięła. Być może ten pieszy to tak
    na prawde był rowerzysta wbrew przepisom przejeżdżający przez pasy i
    to właśnie on zrobił te 88 km/h ;-)

    Pzdr,
    g-jaro

  • 42. Data: 2012-07-20 09:05:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2012 21:32:41 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
    > Użytkownik &quot;Cezary Daniluk&quot; &lt;c...@n...com&gt; napisał w
    > wiadomości
    >
    > &gt; Dokładnie 23.06
    >
    > data wykroczenia czy data pisma?
    >
    > &quot;Kierowco, uważaj! Już od 9 czerwca obowiązują nowe przepisy o ruchu
    > drogowym&quot;
    > Tak czy inaczej nic tylko się cieszyc z 50 zł.
    >
    > Może i ja zadzwonię pogadać z nimi? :)

    Suszarka dnia 23.06 ;)
    Dostałem 50zł i 2pkt. 68 na 50 ;) było z górki i już było widać koniec zabudowanego
    ;)
    Wylot z Rypina na Golub Dobrzyń :)

    Pozdro !

  • 43. Data: 2012-07-20 09:08:57
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2012 21:43:11 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
    > On Thu, 19 Jul 2012 21:19:30 +0200, Cezary Daniluk
    > &lt;c...@n...com&gt; wrote:
    >
    > &gt;SM Kamienica Polska ?
    >
    > Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -&gt; U520XL + AP1200
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -&gt; M-Tech Legend II + ML145

    Gminna zgadza się ;)

> [...]
    > &lt;c...@n...com&gt; wrote:
    >
    > &gt;SM Kamienica Polska ?
    >
    > Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)

    Zgadza się gminna.
    Jak my jechaliśmy to raczej stał trójnóg ;) ale to było ze 4 lata temu :D

    Pozdro !

  • 44. Data: 2012-07-20 09:40:40
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > Prawde mowiac to pewnie nic nie wywalczysz, skieruja sprawe do sadu, sad
    > cie uzna winnym z automatu, zaplacisz w trybie nakazowym wiecej

    Z własnego niewielkiego doświadczenia.
    2 razy sąd dał o 50zł mniej niż chcieli leniwce tzn SM. Koszty przeszły na
    skarb państwa.

  • 45. Data: 2012-07-20 10:08:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kowal* napisał(-a):

    > Z własnego niewielkiego doœwiadczenia.
    > 2 razy sšd dał o 50zł mniej niż chcieli leniwce tzn SM. Koszty
    > przeszły na skarb państwa.

    A ile chcieli straszacy i za przekroczenie o ile? BTW, ustaw sobie
    kodowanie w czytniku.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 46. Data: 2012-07-20 10:27:00
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    > A co w tym zlego? Po co mialby to robic?

    Może po to, żeby nie powiązać nicku z fizycznym przedmiotem.
    Zresztą nieważne, skoro w innych miejscach zamazał to widzę tu pewną
    niekonsekwencję :)

    --
    SW3
    ----

  • 47. Data: 2012-07-20 10:27:23
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

    > myslicie że można się do czegos przyczepić?

    Ano jakos nietwarzowo wyszedles na szocie ;-P

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 48. Data: 2012-07-20 11:49:29
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 08:54, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    szkoda debilu, że wyciąłeś połowę tekstu.
    a jeszcze bardziej szkoda, że nie umiesz czytać między wierszami.

  • 49. Data: 2012-07-20 12:31:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
    On 2012-07-19 20:00, J.F wrote:

    >Jak na multanove, to fotka jest wzorcowo niepodwazalna - obraz
    >ma taka skale podzialu, ze pojazd zlapal sie w centralne 1/3
    >kadru, a to w tym urzadzeniu oznacza prawidlowy pomiar.

    Niewazne. Wazne ze jest pretekst, a teraz SM bedzie musiala
    argumentowac na pismie, tylko po to zeby nic z tego nie miec :-)

    J.

  • 50. Data: 2012-07-20 13:58:34
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiej potrzeby.

    Jest potrzeba aby jakis uparciuch mogl udowodnic w sadzie, ze to wlasnie on
    jechal samochodem... Jesli nie widac facjaty, zawsze moze nim jechac Marek
    Narożny zamieszkaly Munchen Ul. Błotna nr zachlapany. Sa na tyle leniwi, ze
    nie wysylaja niczego za granice.

    Z ciekawosci nie tylko swoje ale i znajomych korespondencje ze strazy
    biznesowych polecam wysylac pod swoj niemiecki adres. Na circa 20 przypadkow
    ani razu nie wyslali nic do DE...

    --
    Picasso