  • Data: 2010-08-04 19:50:22
    Temat: Re: Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-04 08:50, NZSNNW pisze:
    > Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany inny
    > numer niz mam naprawde?
    >
    > Czy jest taka mozliwosc, by np. jakas kombinacja lub kodem (**##cyfry)
    > wyswietlic u odbiorcy rozmowy inny numer niz moj?
    >
    > Nie chce ukryc wlasnego numeru - to jest proste (*31#, #31#, inne)
    > ale mysle by u kogos wyswietlic inny numer.
    >
    > Przyklad:
    > moj numer to XXX-112-997
    > a chcialbym by u mojego kolegi wyswietlil sie na komorce numer YYY-118-913
    >
    > Czy to jest mozliwe?
    > Jak to zrobic?

> [...]

    Nie wiem jak z telefonami ale kiedyś korzystałem z serwisu, który
    umozliwiał wysyłanie smsów gdzie wpisywałes dowolny nr tel jako nadawce
    i u odbiorcy jesli mial go zapisanego np jako mama albo szef albo niunia
    sms byl przypisywany do teg owlasnie kontaktu. Pare lekkich numerków sie
    zrobilo na ostrzejsze nie mialem ochoty bo wiedzialem ze to nie w
    porządku. Ale nie pamiętam nazwy serwisu bo to było kupę lat temu.