  • Data: 2014-06-13 12:40:28
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaa, wez sie troche wiecej zorientuj to nie bedziesz takich glupot gadal.
    > Co nie zmienia faktu, ze cala sytuacja jest swietna zaslona dymna...
    >
    > Jakis gosc sobie pojezdzil po miescie lamiac przepisy (tak jak robia to
    > dziesiatki codzien) a sraczka na caly kraj, wypowiada sie szef MSWiA,
    > prokurator generalny a nawet sam premier...

    Odpierdol taki numer to zobaczysz co z tobą zrobią, chyba że trafisz na
    takich co się boją białej Mki. Gdyby Policjanty tak dawały sobie łazić
    po głowie jak na filmie, dawno z obrzynem trzeba było wychodzić z domu.

    Co do robienia tak codziennie. Motory się zdarza widzieć ale coraz mniej
    idiotów. Motor trudno dogonić i zablokować. Samochód tak jadący jak na
    filmie z Mka widziałem raz i od razu informowałem na bieżąco organa
    ścigania. .Taka jazda musi się skończyć dzwonem nie ma siły. Gdyby taka
    jazda była wykonalna bez wypadku nie montowano by klatek, nie kazano
    zakładać: specjalnych ubrań odpornych na płomienie, kasków. Dzwony
    zdarzają się nawet najlepszy patrz Kubica.

    Ciekawy jest ten pierwszy pościg za Mka przy badaniu trzeźwości. Tyle
    Policmajstrów i żadnego na przyczajcie gotowego do pościgu. Ja już
    widziałem takich co stali i mierzyli prędkość, bo wyścigi były a drudzy
    czekali nieoznakowanym na chętnego do ucieczki Wrocław ul. Klecińska.
    Luzik małolata też jest zastanawiający, reaguje nie adekwatnie do
    sytuacji, żadnej spinki, Policjant luzik pomimo że wcześniej była pogoń.