  • Data: 2014-06-13 12:47:56
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-13, depros <d...@g...com> wrote:

    > Odpierdol taki numer to zobaczysz co z tobą zrobią, chyba że trafisz na
    > takich co się boją białej Mki. Gdyby Policjanty tak dawały sobie łazić
    > po głowie jak na filmie, dawno z obrzynem trzeba było wychodzić z domu.

    Jaki numer? Gdzie pokazali mu lizak? Skad mial wiedziec, ze gonia akurat
    go? Tez mnie raz gliniarz zatrzymywal machajac mi z lewej strony drogi
    krajowej, olalem, okazalo sie ze pogonili za mna i tez na poczatku
    wydawalo mi sie, ze gonia nie mnie. Jakos nikt mna o glebe nie rzucal
    chociaz bylo to dobre pare kilometrow dalej od miejsca gdzie machal...

    > Co do robienia tak codziennie. Motory się zdarza widzieć ale coraz mniej
    > idiotów. Motor trudno dogonić i zablokować. Samochód tak jadący jak na
    > filmie z Mka widziałem raz i od razu informowałem na bieżąco organa
    > ścigania. .Taka jazda musi się skończyć dzwonem nie ma siły. Gdyby taka
    > jazda była wykonalna bez wypadku nie montowano by klatek, nie kazano
    > zakładać: specjalnych ubrań odpornych na płomienie, kasków. Dzwony
    > zdarzają się nawet najlepszy patrz Kubica.

    Dzisiaj w drodze do pracy spotkalem takiego. Choc podejrzewam, ze teraz
    sie towarzystwo podkrecilo i najaralo po tej calej akcji i tak dzieki
    dzielnym dziennikarzom bedziemy mieli teraz wiecej takich, moze
    niekoniecznie z umiejetnosciami.

    --
    Artur
    ZZR 1200